انواع دسر

توت فرنگی شکلاتی پر شده با خامه

این توت فرنگی های شکلاتی با خامه خوشمزه پر شده است! این یک دسر فوق العاده ساده است که فقط از 4 ماده استفاده می کند و به سرعت تهیه و آماده سرو می شود! توت فرنگی های آغشته به شکلات یکی از دسرهای مورد علاقه همه است و همچنین خامه یک جلوه خاصی به این دسر کلاسیک می بخشد! میتوانید این دسر را همراه با فرزندان خود تهیه کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید. برای آشنایی با طرز تهیه ی توت فرنگی شکلاتی پر شده با خامه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

توت فرنگی شکلاتی پر شده با خامه

توت فرنگی شکلاتی پر شده با خامه

مواد لازم:

18 عدد توت فرنگی بزرگ
85 گرم پنیر خامه ای نرم شده در دمای اتاق
85 گرم خامه
227 گرم شکلات نیمه شیرین

طرز تهیه:

روی هر یک از توت فرنگی ها یک X ببرید ، مطمئن شوید که فقط 3/4 آن را برش داده اید نه کل آن را. با انگشتان خود تکه های توت فرنگی را کمی باز کنید (این کار پر کردن با خامه را آسان تر می کند). در یک کاسه کوچک ، پنیر خامه ای و خامه را با هم مخلوط کنید تا پفکی شوند. با یک کیسه زیپلاک با نوک بریده ، داخل هر توت فرنگی را پر کنید ، مراقب باشید که توت فرنگی ها بیش از حد پر نکنید. (خامه نباید بیرون بریزد). توت فرنگی ها را روی یک سینی کاور شده با کاغذ روغنی قرار دهید و 20 دقیقه در یخچال بگذارید.

در یک ظرف مناسب مایکروویو ، شکلات را ذوب کنید تا یکدست شود. اجازه دهید شکلات 1-2 دقیقه قبل از فرو بردن توت فرنگی در آن خنک شود. با نگه داشتن سر توت ها، هر توت فرنگی را در شکلات فرو کنید و سپس هر یک از توت فرنگی های پوشیده از شکلات را به آرامی روی کاغذ روغنی قرار دهید.  در صورت تمایل ، شکلات باقی مانده را روی توت فرنگی ها بریزید. توت فرنگی را در یخچال بگذارید تا آماده خوردن شود (برای گرفتن نتیجه بهتر آنها را 3-4 ساعت در یخچال قرار دهید).

4.8/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا