خوراک سادهخوراک ماکارونیغذا با اسفناجغذاهای اصلی

دستور پخت پاستا سبزیجات در کمتر از 30 دقیقه

اگر میخواهید یک پاستا خوشمزه و گیاهی تهیه کنید، با ما همراه باشید. شما می توانید از هر نوع ماکارونی برای این دستور غذا و به هر میزان استفاده کنید. ماکارونی بلند ، ماکارونی کوتاه ، حتی پاستای کوچک. حتی میتوانید پاستا های مختلف را با یکدیگر مخلوط کنید. یک دستور پخت ساده و خوشمره پاستا که از آن لذت خواهید برد. برای آشنایی با دستور پخت پاستا سبزیجات در کمتر از 30 دقیقه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت پاستا سبزیجات در کمتر از 30 دقیقه

دستور پخت پاستا سبزیجات در کمتر از 30 دقیقه

مواد لازم:

227 گرم پاستا
114 گرم قارچ
1 فنجان گوجه فرنگی گیلاسی
1 قاشق غذاخوری روغن
114 گرم اسفناج تازه
1 قاشق غذاخوری کره
1/4 قاشق چایخوری پودر سیر
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

دستور پخت:

یک قابلمه آب را برای ماکارونی بجوشانید. در حالی که منتظر جوش آمدن آب هستید ، قارچ ها را تکه تکه کرده و گوجه فرنگی را از وسط نصف کنید. پس از جوشیدن آب ، ماکارونی را اضافه کرده و به جوشاندن ادامه دهید تا ماکارونی نرم شود (حدود 7 دقیقه). 1/2 فنجان آب ماکارونی را کنار بگذارید ، سپس ماکارونی را آبکش کنید.

روغن را در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. قارچ ها و کمی نمک را به ماهیتابه اضافه کنید و تفت دهید تا تمام رطوبت قارچ ها گرفته شود و آب دیگر در کف ماهیتابه جمع نشود (حدود 5-7 دقیقه). گوجه فرنگی ها را اضافه کرده و حدود دو دقیقه دیگر تفت دهید یا فقط تا زمانی که داغ شوند (بعد از افزودن سایر مواد به پخت بیشتر ادامه می دهند). اسفناج را اضافه کرده و فقط تفت دهید تا پژمرده شود.

در آخر ماکارونی پخته و آبکش شده را به همراه کره به تابه اضافه کنید. مخلوط کنید تا همه چیز با کره ذوب شده پوشانده شود. سپس از روی حرارت بردارید. با پودر سیر ، نمک و فلفل مزه دار کنید ، و هم بزنید. اگر ماکارونی در حین چاشنی زدن خیلی خشک بود ، فقط کمی آب پاستا به آن اضافه کنید. بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا