انواع دسرمنوی صبحانه

دستور پخت پودینگ نان تست فرانسوی

پودینگ نان تست و سیب، که به عنوان نان تست فرانسوی شناخته می شود ، همان چیزی است که همه به دنبال آن هستند تا یک صبحانه رویایی و دلپذیر آخر هفته داشته باشند. این در دستور نان که در کاسترد شیرین و خامه ای خیس شده ، سپس کاملاً پخته می شود. لبه های نان به طرز خوشمزه ای ترد می شوند در حالی که داخل آن مرطوب و شبیه خامه می ماند. این روش بسیار ساده تر از پختن برش های نان تست فرانسوی در یک ماهیتابه است ، و این راهی عالی برای استفاده از نان بیات یا یک روزه است. برای آشنایی با دستور پخت پودینگ نان تست فرانسوی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت پودینگ نان تست فرانسوی

دستور پخت پودینگ نان تست فرانسوی

مواد لازم:

6 فنجان تکه نان تست
2 فنجان شیر
4 عدد تخم مرغ بزرگ
1.5 فنجان سس سیب
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1/3 فنجان شکر
1 قاشق چایخوری دارچین
2 قاشق غذاخوری کره
1/3 فنجان کشمش (اختیاری)

طرز تهیه:

فر را با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. اگر نان شما قبلاً تکه تکه نشده است ، نان را خرد کرده یا به قطعات مربعی برش دهید. تکه های نان را روی یک سینی فر پهن کرده و حدود 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید تا نان کمی خشک شود. بعد از پخت ، نان را چند دقیقه بگذارید سرد شود. در حین خشک شدن نان در فر ، کاسترد دارچین سیب را آماده کنید.

در یک کاسه متوسط ​​، شیر ، تخم مرغ ، 1 فنجان سیب ، عصاره وانیل ، شکر و دارچین را با هم مخلوط کنید. نان پخته شده را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید ، کشمش را اضافه کنید ، سپس روی آن خامه دارچین سیب را بریزید. هم بزنید تا مخلوط شود و اجازه دهید نان حداقل 15 دقیقه خیس بخورد تا تمام کاسترد جذب شود. در همین حین ، از 1 قاشق چای خوری کره برای چرب کردن داخل ظرف استفاده کنید.

نان خیس خورده را به ظرف پخت بریزید و آن را به طور مساوی پخش کنید. کره باقیمانده را خرد کرده و روی پودینگ نان بپاشید. پودینگ نان را به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که دمای داخلی به 160 درجه فارنهایت برسد بپزید. بعد از اینکه پودینگ نان را از فر خارج کردید ، نصف فنجان سیب باقی مانده را روی پودینگ نان اضافه کنید. گرم سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا