انواع دسرکیک و شیرینی

طرز تهیه بمب های شکلاتی مارشملو

بمب های کاکائوی داغ ، توپ های شکلاتی خوشمزه ای هستند که در داخل آنها مارشملو وجود دارد. یک توپ شکلاتی را در لیوان خود قرار دهید و روی شیر یا آب داغ بریزید تا روی آن ذوب شود و مخلوط مخفی کاکائو و مارشمالو آزاد شود! آنها را می توان با چیپس شکلات یا با انواع افزودنی ها مانند شکلات نعناعی ، کره بادام زمینی و موارد دیگر تهیه کرد. برای آشنایی با طرز تهیه بمب های شکلاتی مارشملو مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه بمب های شکلاتی مارشملو

طرز تهیه بمب های شکلاتی مارشملو

مواد لازم:

170 گرم شکلات شیری ذوب می شود ، چیپس شکلات یا شکلات تخته ای خرد شده
1/3 فنجان مخلوط کاکائو داغ
مقداری مارشمالو کوچک
57 گرم شکلات تلخ یا چیپس شکلات تلخ ، ذوب شده
پرکننده و روکش اضافی ، به دلخواه

طرز تهیه:

شکلات را به مدت 30 ثانیه در یک ظرف مناسب مایکروویو در مایکروویو قرار دهید. هر 15 ثانیه مجدداً هم بزنید. همچنین میتوانید به روش بن ماری نیز آب کنید.
با استفاده از پشت قاشق یا برس شیرینی ، داخل قالب های گرد را کاملاً با شکلات بپوشانید. به مدت 5 دقیقه به فریزر منتقل کنید تا سفت شود و سپس لایه دوم شکلات آب شده را اضافه کنید.

یکبار دیگر در فریزر قرار دهید تا سفت شود ، حدود 5 دقیقه دیگر. در صورت وجود لکه یا سوراخ نازک در صورت نیاز این کار را یک بار دیگر تکرار کنید. نیم دایره های شکلاتی را به آرامی از قالب ها جدا کنید. نیمی از آنها را در قالب های کاپ کیک قرار دهید تا ثابت بماند و با 1 قاشق غذاخوری مخلوط کاکائو داغ و مارشملو ، و همچنین هر نوع پرکننده اضافی که می خواهید اضافه کنید ، پر کنید. یک بشقاب مناسب مایکروویو را به مدت 90 ثانیه در مایکروویو قرار دهید.

یکی یکی ، نیم دایره باقی مانده را پر کرده و به آرامی روی صفحه داغ فشار دهید و بچرخانید تا لبه ها ذوب و صاف شوند. سپس روی یک نیم دایره پر شده قرار دهید تا یک دایره کامل ایجاد شود. روی آن را با شکلات تلخ ذوب شده و روی آن مینی مارشملو اضافی بریزید یا به دلخواه تزئین کنید. برای سرو ، یک بمب کاکائو داغ را در یک لیوان قرار دهید و روی شیر یا قهوه بسیار داغ بریزید تا بمب ذوب شود. هم بزنید تا ترکیب شود و لذت ببرید!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا