اصول کاهش وزن | اصول افزایش وزنانواع غذاهای رژیمی و کم کالریانواع غذاهای گیاهی و انواع غذای گیاهخوارانانواع نوشیدنی هاتازه های غذای رژیمیتغذیه و تناسب اندامشب یلداشربت | نوشیدنی سرد | نوشیدنی گرمغذای بین المللمحاسبه کالری | کالری روزانه

طرز تهیه اسموتی موز و قهوه صبحانه

این اسموتی خامه ای قهوه و موز بهترین انتخاب برای شروع صبح شماست. به لطف موز و سبزیجات که هرگز حدس نمی زنید داخل آن است، لذیذ صاف و خامه ای است! در کمتر از 5 دقیقه تهیه میشود. این یک راه عالی برای شروع سالم صبح شما است. این اسموتی مناسب گیاهخواران، بدون لبنیات، غلات، گلوتن، شکر تصفیه شده و مناسب رژیم غذایی است.

در این نسخه، یک موز یخ زده و گل کلم منجمد یک پایه خامه ای ضخیم و کمی شیرین ایجاد می کند که حس میکنید با بستنی درست شده است. در حالی که افزودن گل کلم منجمد به اسموتی عجیب به نظر می رسد، می توانم قول بدهم که هم از نظر طعم و هم از نظر بو کاملاً غیرقابل تشخیص است. بدون لبنیات، بدون گلوتن، بدون غلات، و مناسب رژیم غذایی و گیاهخواران است. برای آشنایی با طرز تهیه اسموتی موز و قهوه صبحانه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه اسموتی موز و قهوه صبحانه

طرز تهیه اسموتی موز و قهوه صبحانه

مواد لازم:

1 عدد موز یخ زده
2 عدد خرما یا 1 1/2 قاشق غذاخوری عسل
1 1/2 قاشق غذاخوری کره بادام یا فندق
1 فنجان شیر بادام شیرین نشده (یا 1/2 فنجان شیر بادام و 1/2 فنجان شیر نارگیل برای خامه ای شدن بیشتر)
3/4 فنجان قهوه یا اسپرسو دم کرده قوی (سرد یا در دمای اتاق)
1 1/2 فنجان گل کلم منجمد (یا 1 فنجان برنج گل کلم منجمد)
کمی نمک

طرز تهیه:

همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. اگر اسموتی خیلی غلیظ بود، شیر بادام بیشتری اضافه کنید تا رقیق شود.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا