انواع نوشیدنی هاتغذیه و تناسب اندام

دستور تهیه اسموتی سیب و کدو

باید اعتراف کنم که همه کدو تنبل را در دستور العمل های مختلف امتحان کرده اند… اما هرگز در تهیه اسموتی نه. به دلایلی به نظر می رسید که خیلی خوب پیش نخواهد رفت. ولی بعد از درست کردن این اسموتی واقعاً این ایده را دوست خواهید داشت ، یک دستورالعمل سالم و مغذی که ممکن است بچه ها هم از آن لذت ببرند ، بنابراین آن را امتحان کنید این اسموتی ، واقعاً باورنکردنی ، فراتر از انتظار است. برای آشنایی با دستور تهیه اسموتی سیب و کدو مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور تهیه اسموتی سیب و کدو

کدو تنبل و سیب ها چنین ترکیبی خوبی را ایجاد می کنند که این اسموتی سیب کدو تنبل را به یک نوشیدنی لذیذ پاییزی تبدیل می کند. می توانید روز خود را با این اسموتی سیب کدو تنبل شروع کنید یا بعداً در روز به عنوان میان وعده میل کنید. همچنین میتونید این اسموتی رو داخل قالب یخ و یا بستنی بریزید و در فریزر قرار دهید و لذت ببرید. مقداری کدو تنبل و یک موز کامل ، مقداری عسل و کمی وانیل به همراه تمام ادویه های پای کدو تنبل اضافه شده است. سعی کنید برای این زمان از سال حتما درست کنید.

مواد لازم:

1/4 فنجان (25 گرم) جو دو سر

پوره کدو تنبل 1/2 فنجان (120 گرم)

1 عدد سیب متوسط

1 عدد موز ، قطعه قطعه شده و منجمد

1 قاشق غذاخوری (20 گرم) عسل

3/4 فنجان (175 گرم) ماست

1/2 فنجان (120 گرم) شیر

1/2 قاشق چایخوری پودر دارچین

1/8 قاشق چایخوری جوز هندی

مقداری پودر میخک

1 قاشق چایخوری (5 گرم) عصاره وانیل

6 قطعه یخ

طرز تهیه:

جو دوسر را در ظرف مخلوط کن قرار دهید و حدود 30 ثانیه مخلوط کنید تا ریز خرد شود. بقیه مواد را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود. داخل لیوان های جداگانه بریزید و روی آن را مقداری دارچین بپاشید. بلافاصله سرو کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا