انواع نوشیدنی ها

طرز تهیه آب هویج بستنی مخصوص تابستان

با نزدیک شدن به فصل تابستان، تب مصرف نوشیدنی های خنک افزایش پیدا کرده است. از جمله یکی از مهم ترین این نوشیدنی ها می توان به آب هویج بستنی اشاره کرد دارای طرفداران بی شماری است. هویج سرشار از مواد مفید مانند ویتامین آ و آنتی اکسیدان های مختلف مانند بتا کاروتن می باشد و از همین رو استفاده از آن می تواند به شما در بهبود سلامتی کمک کند. اگر شما هم دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه آب هویج بستنی آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

آب هویج بستنی

دستور تهیه آب هویج بستنی

همان طور که می دانید این نوشیدنی با استفاده از هویج به دست می آید. از جمله برخی از مهم ترین خواص هویج می توان به مواردی مانند بهبود سلامت چشم، تقویت بینایی، تقویت سلامت پوست، پیشگیری از سرطان، بهبود سلامت قلب و درمان مشکلات کلیوی اشاره کرد. کمتر خوردنی را یافت می کند که چنین خواص بی نظیری داشته باشد. آب هویج همراه با بستنی نه تنها یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و منحصر به فرد می باشد، بلکه تهیه آن نیز بسیار ساده است به طوری که هر کسی در خانه خود می تواند آن را به تنهایی آماده کند.

غذا های همراه

این نوشیدنی می تواند یک انتخاب عالی برای پذیرایی در مهمانی ها باشد. شما می توانید از این نوشیدنی همراه با انواع شیرینی مانند شیرینی دانمارکی، شیرینی کاکا و شیرینی گل سرخ در وعده های عصرانه استفاده کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه آب هویج بستنی

+ چهار یا پنج عدد هویج متوسط و تازه

+ چند قاشق غذاخوری بستنی ( ترجیحا وانیلی )

طرز تهیه آب هویج بستنی

گام اول: اولین کاری که باید بکنید، آماده کردن هویج ها می باشد. بدین منظور ابتدا آنها را به دقت با آب بشویید تا تمام آلودگی های آنها پاک شوند. بعد از این که شست و شو تمام شد، هویج ها را باید به دقت پوست بگیرید. توصیه می شود که از ابزار مخصوص مانند پوست کن های حرفه ای استفاده کنید.

گام دوم: مرحله بعدی که باید انجام دهید، گرفتن آب هویج است. بدین منظور تنها کاری که باید بکنید این است که هویج ها را دورن آبمیوه گیری قرار دهید تا آماده شوند. توصیه می شود که حتما از آب هویج تازه که خودتان تهیه کرده اید استفاده کنید چرا که آب هویج ها آماده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

گام سوم: حالا باید چند ظرف مناسب برای بستنی ها پیدا کرده و سپس آنها را به دقت سرو کنید. بعد از این که بستنی ها آماده شد، آب هویچ را به دقت به آنها اضافه کنید. بهتر است از بستنی های معمولی مانند وانیلی و یا زعفرانی استفاده کنید. ترکیب آب هویج با بستنی شکلاتی به هیچ عنوان نتیجه خوبی نخواهد داشت.

گام چهارم: بعد از این که آب هویج را اضافه کردید، آن را درون یخچال گذاشته تا بستنی و هویج به خوبی با هم ترکیب شوند. بعد از چند دقیقه آب هویج را درآورده و در کمال آرامش می توانید آن را میل کنید.

3.4/5 - (34 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا