انواع نوشیدنی ها

طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین به دو روش

در گذشته های دور آب های سم زدا برای درمان بسیاری از امراض تاثیر فراوانی داشته است. یکی از این آبهای سم‌زدا دتاکس واتر سیب و دارچین است. سیب یکی از میوه هایی است که در لاغری تاثیر فراوانی دارد. همچنین باعث آرامش اعصاب نیز می گردد. سیستم ایمنی را افزایش می دهد و با سرطان مبارزه می کند. دارچین نیز باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز می شود و باعث چربی سوزی نیز میشود و به هضم غذا کمک می کند. آب نیز بهترین نوشیدنی برای رفع سموم بدن میباشد. این آب سم زدا را نیم ساعت قبل از غذا بنوشید. اگر دوبار در روز می نوشید، خوب است و حداکثر سلامتی را برای بدن دارد. برای دانستن طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین

آب۱ بطری
سیب۳ یا ۴ عدد
چوب دارچین۵ تا ۶ تکه

طرز تهیه انواع دمنوش گل گاوزبان

طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین

طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین

۱۰ دقیقه زمان کافی است. و به دو روش تهیه می شود.

  1. روش اول

    . در روش اول باید آب را بزاریم تا بجوشد. بعد از جوشیدن آب، سیب ها را خرد کرده و هسته سیب ها را جدا میکنیم. یک قاچ از سیب را نگه میداریم. بعد دارچین ها را اضافه میکنیم. سپس حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه میگذاریم تا بجوشد. سپس صاف میکنیم و در ظرف درب دار شیشه ای یا پارچ شیشه ای میریزیم. میتوان تا سه روز این آب سم زدا را در یخچال نگهداری کرد‌.

  2. روش دوم

    روش دوم به این صورت است که آب را در ظرف شیشه ای در دار میریزیم. بعد سیب هایی که هسته هایش را جدا کرده ایم را در ظرف میریزیم . سپس چوب دارچین را نیز اضافه میکنیم و حدود ۳ الی ۴ ساعت در یخچال میگذاریم. تا آب طعم دار شود .سپس آماده خوردن است. نوش جان  کنید و نهایت لذت را ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
خلاصه موضوع آشپزی
recipe image
نام غذا
طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین به دو روش
نام سرآشپز
منتشر شده در تاریخ
زمان آماده سازی
زمان پخت
زمان کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا