شکلات

طرز تهیه شکلات با انار خوشمزه و آسان (تصویری)

فصل پاییز و میوه های پاییزی یادآور لحظه های بسیار خوب هستند. انار قرمز و خوشمزه پاییزی طرفداران بسیاری دارد. برای اینکه جذابیت این میوه برای شا و مهمانانتان بیشتر شود می توانید در خانه شکلات هایی با انار درست کنید و خلاقیت و مزه های شگفت انگیز را به خانواده تقدیم کنید. در ادامه این مطلب طرز تهیه شکلات با انار خوشمزه و آسان (تصویری) را بخوانید و یاد بگیرید.

آموزش شکلات با انار در خانه

مواد مورد نیاز

شکلات تخته ای ۷۰ درصد۱/۵پیمانه
انار ۱ عدد
روغن نارگیل ۱ قاشق غذاخوری
کپسول کاغذی یا قالب سیلیکونی شکلاتدلخواه
زنجبیل تازه و مغز پستهبه میزان لازم

طرز تهیه شکلات مغزدار با قالب سیلیکونی

مراحل طرز تهیه شکلات با انار خانگی

زمان مورد نیاز: ۱ ساعت.

  1. مرحله اول

    شکلات ها را درون یک کاسه بریزید. سپس روی بخار کتری قرار بدهید تا شکلات ها ذوب شوند. سپس یک قاشق روغن نارگیل اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شوند.
    شکلات با انار

  2. شکلات انار با کپسولهای کاغذی

    کپسولهای کاغذی را درون یک قالب کیک یزدی بچینید. اگر قالب کیک یزدی ندارید میتوانید روی یک سینی بچینید. سپس حدود ۱/۳ آنها را با شکلات ذوب شده پر کنید. چند دقیقه زمان بدهید و سپس روی آنها به تعداد دلخواه انار دان شده بریزید. میتوانید کمی شکلات ذوب شده به صورت خطی روی انار ها بریزید. قالب را به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار بدهید و بعد از خارج کردن از داخل کپسول ها خارج کنید.

    شکلات با انار

  3. شکلات انار با قالب سیلیکونی

    مانند روش قبلی تا نصف قالب های شکلات سیلیکونی شکلات ذوب شده بریزید. سپس روی آن انار دان شده بریزید و مجددا روی انار ها را با شکلات ذوب شده بپوشانید. قالب را درون فریزر قرار بدهید و ۱ساعت زمان بدهید تا شکلات ها سفت شوند. سپس از قالب خارج کنید.
    شکلات با انار

  4. شکلات انار بدون قالب

    روش اول: گر قالب یا کپسول سیلیکونی ندارید میتوانید باز هم شکلات انار درست کنید. روی یک سینی را کمی چرب کنید. سپس روی آن سلفون یا مشما بکشید. شکلات ذوب شده را روی سینی به ضخامت دلخواه به صورت یکنواخت بریزید و پخش کنید. سپس روی آن انار دان شده و به دلخواه مغز پسته بریزید. سینی را درون یخچال قرار بدهید و ۱ ساعت زمان بدهید. سپس به دلخواه برش بزنید.
    روش دوم: همچنین میتوانید دانه های انار را به شکلات ذوب شده اضافه کنید و هم بزنید تا دانه های انار کاملا پوشیده از شکلات شوند. سپس با قاشق کمی از مواد برداشته و روی سینی بریزید. چند تکه انار برای تزئین روی آن بریزید و سینی را درون یخچال قرار بدهید.


نکته: شما میتوانید به دلخواه از کمی زنجیل تازه رنده شده درون شکلات ذوب شده برای طعم دادن استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
خلاصه موضوع آشپزی
recipe image
نام غذا
طرز تهیه شکلات با انار
نام سرآشپز
منتشر شده در تاریخ
زمان آماده سازی
زمان پخت
زمان کامل
میانگین امتیاز
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا