تازه های نکات شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه شیرینی صدفی فرانسوی خوشمزه و آسان

شیرینی صدفی یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین شیرینی هایی است که میتوانید در منزل درست کنید و برای پذیرایی از مهمانان خود سرو کنید. این شیرینی در مدت زمان کمی آماده میشود و شما حتی بدون قالب میتوانید آن را درست کنید. در ادامه طرز تهیه شیرینی صدفی فرانسوی را بیاموزید.

آموزش شیرینی صدفی فرانسوی

مواد مورد نیاز

آرد ۲۵۰ گرم
پودر قند۸۰ گرم
کره۱۷۰ گرم
شکلات صبحانهبه مقدار کافی
تخم مرغ ۱ عدد
وانیل۱ پنس
نسکافه۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه شیرینی هلندی تصویری مرحله به مرحله

مراحل طرز تهیه شیرینی صدفی فرانسوی

زمان مورد نیاز: ۴۵ minutes.

  1. مرحله اول

    برای شروع کره و پودر قند داخل یک کاسه بزرگ بریزید. با همزن برقی هم بزنید تا نرم شود. یک عدد تخم مرغ و کمی وانیل اضافه کرده و هم بزنید. در حین هم زدن کاسه را دور گیری کنید تا بوی زهم نگیرد.

  2. مرحله دوم

    آرد را الک کنید و طی چند مرحله به مواد اضافه و هم بزنید تا مواد کاملا با هم یکدست شوند. نیمی از مواد را داخل یک قیف که سر آن ماسوره شکوفه قرار داده اید بریزید. کف سینی فر را کاغذ روغنی پهن کنید.

  3. مرحله سوم

    سپس شیرینی ها را روی سینی فر به صورت شکوفه پایپ بزنید. برای طعم نسکافه ای ، یک عدد نسکافه را به همراه یک قاشق غذا خوری آب جوش ترکیب کنید و سپس به بقیه خمیر اضافه کنید.

  4. مرحله چهارم

    خمیر نسکافه ای را درون قیف بریزید و مانند قبل شیرینی ها را روی سینی فر پایپ کنید. فر را از ۱۰ دقیقه قبل با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. سینی را درون فر با به مدت ۲۵ دقیقه قرار بدهید. بعد از پخت شیرینی ها را از فر خارج کنید و اجازه بدهید تا خنک شود.

  5. مرحله پنجم

    یک عدد شیرینی بردارید و کف آن شکلات بمالید و بعد یک شیرینی دیگر روی آن قرار بدهید. به همین ترتیب شیرینی ها را آماده کنید. همچنین میتوانید به صورت تکی روی شیرینی ها به شکل دلخواه شکلات بریزید. نوش جان

نکته:
میتوانید برای این شیرینی از قالب استفاده کنید. به اندازه یک گردو از خمیر بردارید و داخل قالبهای سیلیکونی فرم بدهید و درون سینی بچینید. اگر قالب ندارید خمیر را به شکل دایره درآورده و کف دست کمی فشار بدهید. سپس با لبه قاشق چند شیار با فشار کم روی خمیر به شکل صدف ایجاد کنید.

2/5 - (1 امتیاز)
خلاصه موضوع آشپزی
recipe image
نام غذا
طرز تهیه شیرینی صدفی فرانسوی
نام سرآشپز
منتشر شده در تاریخ
زمان آماده سازی
زمان پخت
زمان کامل
میانگین امتیاز
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا