انواع دسرکیک و شیرینیمنوی صبحانه

طرز تهیه کراسنت صبحانه

این یک دستورالعمل عالی برای کراسنت های خانگی سبک ، لذیذ و کره ای است. بسیار عالی است که آنها به روشی ساده تهیه میشوند. طعم لذیذی دارند و مقاومت در برابر نخوردن آنها غیر ممکن است. برای آشنایی با طرز تهیه کراسنت صبحانه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه کراسنت صبحانه

مواد لازم:

3/2 فنجان آرد (440 گرم)

25 گرم مخمر تازه (2/4 قاشق چایخوری مخمر خشک فعال یا 2 قاشق چایخوری مخمر فوری)

1/3 فنجان (80 میلی لیتر) آب گرم

3/4 فنجان (180 میلی لیتر) شیر گرم

1/2 قاشق غذاخوری (22 گرم) شکر

2 عدد تخم مرغ

1 قاشق چایخوری (5 گرم) نمک

4 قاشق غذاخوری (56 گرم) کره نرم شده

داخل شیرینی:

4 یا 5 قاشق غذاخوری (56 گرم) کره نرم شده

روی شیرینی:

1 1/2 قاشق غذاخوری کره (21 گرم) کره ذوب شده

دستور پخت:

در یک کاسه بزرگ ، آرد را با شکر و نمک مخلوط کنید. مخمر تازه را در آب گرم حل کرده و به مخلوط آرد اضافه کنید. تخم مرغ و شیر را اضافه کنید ، همه چیز را با هم مخلوط کنید. کره را اضافه کنید و ورز دهید تا خمیر یکدست و نرم شود. روی آن را با یک حوله آشپزی تمیز بپوشانید و اجازه دهید حدود 1 ساعت در یک منطقه گرم حجیم شود ، و اندازه آن دو برابر شود.

خمیر را ورز دهیدو به 2 قسمت مساوی تقسیم کنید. آنها را به صورت گرد دربیاورید. روی یک سطح آردپاشی شده ، هر قسمت را با استفاده از وردنه به رول های 16 تا 17 اینچی صاف کنید. با پشت قاشق ، حدود 2 قاشق غذاخوری کره خیلی نرم را روی دور خمیر پخش کنید. با استفاده از رول شیرینی پزی چرب شده ، دور آن را به 16 مثلث ببرید (مانند برش دادن یک پیتزا). شروع هر ناحیه مثلث را به صورت هلالی بچرخانید ، از لبه خارجی مثلث شروع کنید.

پس از غلتاندن ، لبه ها را خم کرده و روی یک سینی فر چرب قرار دهید و نوک آن را به سمت پایین و زیر رول جمع کنید. همین کار را با بقیه مثلث ها تکرار کنید. بگذارید حدود 20 دقیقه بماند. 1 و 1/2 قاشق غذاخوری کره اضافی ذوب کرده و روی رول ها را براش بزنید. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) گرم کنید. آن را به مدت 14-18 دقیقه بپزید تا پف کند و قهوه ای طلایی شود. بگذارید چند دقیقه قبل از سرو روی توری خنک شوند.

2.4/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا