کیک و شیرینی

مبانی پختن کیک

مبانی پختن کیک

در این مطلب از سایت آشپزی ها می خواهیم در مورد مبانی پختن کیک توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. چنان چه تمایل دارید یک کیک خوشمز بپزید می بایست یکسری نکات اولیه را در نظر داشته باشید که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. همراه ما باشید.

هنگامی که بچه ها علاقه مند به کمک به مادر یا پدر خود در آشپزخانه هستند، یکی از اولین اقداماتی که می توانید انجام دهید این است که برای کمک به پختن کیک کمک کنید. این یک انتخاب خوب است، زیرا آسان است، مستقیم و با هر مرحله ای از مراحل پایه همراه است، با تغییراتی که می تواند پیچیده تر شود. دانستن اصول، به شما امکان می کند کیک را از ابتدا با اعتماد به نفس بالا ببرید. برای این مثال گام به گام، یک کیک شکلاتی در منو قرار دارد.

مبانی پختن کیک

آماده شدن:

قبل از اینکه شما شروع به پختن کنید روغن و آرد را در ظرف مورد استفاده آماده کنید. سپس درجه حرارت را همانطور که در دستورالعمل دستور داده شده، حرارت دهید تا آماده شود تا کیک برای پختن آماده شود.

شکلات ذوب شده یا سایر مواد تشکیل دهنده

مهم است قبل از ساخت خمیر تمام مواد لازم را تهیه کنید. بسیاری از دستور العمل های کیک برای شکلات ذوب شده هست بنابراین شما باید آن را قبل از شروع به مخلوط خمیر  انجام دهید.

برای  ذوب شکلات، می توانید از یک مایکروویو یا یک ماهی تابه پخت و پز، به روش سنتی استفاده کنید.
آماده سازی سایر مواد تشکیل دهنده می تواند شامل آجیل خرد شده یا برش لیمو یا پرتقال، در میان بسیاری از تغییرات دستور العمل های کیک باشد.

مواد اولیه خشک را مخلوط کنید:

مهم است که به اندازه کافی اندازه گیری شود و سپس مواد تشکیل دهنده خشک را کاملا مخلوط کنید تا کیک به طور صاف و یکدست باشد. برای ترکیب کردن آرد با مواد  برای یک نتیجه خوب ، از یک  همزن استفاده کنید.

کرم کره و شکر:

قبل از اینکه شروع به پخت شوید، کره را به دمای اتاق برسانید. هنگامی که به درجه حرارت مناسب می رسد، مثل خامه می شود. در صورت امکان می توانید شکر را در حالی که مخلوط می کنید اضافه کنید.

تخم مرغ را اضافه کنید

تخم مرغ را به مخلوط کره و شکر اضافه کنید، و به خوبی مخلوط کنید.

شکلات، آرد و شیر را اضافه کنید

برای یک کیک شکلاتی، این معمول  است هنگامی که شکلات، آرد و شیر به مخلوط کره و شکر اضافه می شود ابتدا با شکلات ذوب شده شروع کنید. مطمئن شوید که آن را به طور کامل با مخلوط کره، شکر و تخم مرغ مخلوط کرده اید. سپس مخلوط مواد  خشک و شیر را به مخلوط کره و شکر اضافه کنید که هم اکنون حاوی تخم مرغ و شکلات ریخته شده است. خوب هم بزنید تا صاف و یکنواخت باشد.

خمیر را در ظرف بریزید.

اگر از یک ظرف  مستطیل شکل یا باندت استفاده می کنید، خمیر را بین دو ظرف کیک تقسیم کنید یا به یک ظرف اضافه کنید.

محصول نهایی

هنگامی که کیک کاملا خنک است، زمان آن است که آنها را ببرید. از اسطوخودوس، کرم پنیر خامه ای، چاشنی خامه ای  استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا