انواع بیسکویتکیک و شیرینی

طرز تهیه ی بیسکویت گردویی

سلام به دوستداران شیرینی پزی و انواع بیسکویت و شیرینی های ساده. امروز شما را با طرز تهیه ی بیسکویت گردویی آشنا میکنیم. شما میتوانید برای تهیه ی این بیسکویت از پودر فندق و یا پسته نیز استفاده کنید تا بیسکویت فندقی، و پسته ای تهیه کنید و در کنار دوستان و خانواده ی خود از آن لذت ببرید. شما میتوانید این بیسکویت ها را با چای و قهوه نیز میل کنید که طعم بینظیری خواهند داشت. برای آشایی بیشتر با طرز تهیه ی این بیسکویت لذیذ و خوشمزه مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی بیسکویت گردویی

طرز تهیه ی بیسکویت گردویی

مواد لازم:

250 گرم کره بدون نمک

30 گرم آرد شیرینی پزی

2 عدد تخم مرغ متوسط

125 گرم پودر قند

1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

3 قاشق غذا خوری پودر گردو

دستور پخت:

گام اول: کره را خوب بزنید تا نرم شود. بعد پودر قند را به آن اضافه کرده و به خوبی با ملوط کن مخلوط کنید تا تبدیل به خامه ی یکدست و یکنواخت شود. تخم مرغ و 1/3 آرد و بیکینگ پودر و گردو را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

گام دوم: بقیه ی آرد را نیز طی دو مرحله اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید تا مایع یکدست و یکنواخت شود. خمیر بیسکویت را داخل قیف ریخته و روی سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده اید خمیر بیسکویت را به شکلهای مختلف و با فاصله روی کاغذ قرار دهید.

گام سوم: سپس در قسمت وسط فر با حرارت 180 درجه ی سانتی گراد قرار داده و به مدت 25 دقیقه بگذارید در فر بماند. سپس آن را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود. سپس بع از سرد شدن آن را از کاغذ روغنی جدا کنید و در ظرف مناسب قرار دهید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا