انواع بستنی

نحوه ی تهیه ی بستنی ماست

سلام به دوستداران آشپزی و انواع مختلف بستنی. امروز شما را با نحوه ی تهیه ی بستنی ماست آشنا میکنیم. شما میتوانید این بستنی را همان ساده سرو کنید و یا با عصاره های میوه های مختلف و رنگ غذا همانند تصویر تهیه کنید و از زیبایی و طعم بی نظیرش لذت ببرید. شما حتی میتوانید از تکه های میوه نیز در این بستنی استفاده کنید و حتی شکلات نیز بریزید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این بستنی لذیذ و بسیار ساده، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

نحوه ی تهیه ی بستنی ماست

مواد لازم:

200 گرم توت فرنگی

60 گرم پودر شکر

1 قاشق غذاخوری آب لیموترش

1/4 فنجان آب

120 گرم شکلات تخته ای سفید

250 گرم خامه ی سفت

1 قاشق غذاخوری پودر قند

320 گرم ماست خامه ای

1 پیمانه توت فرنگی برای تزئین

دستور تهیه:

گام اول: توت فرنگی ها را شسته و دنباله های آن را بگیرید و با آب، پودر شکر و آبلیمو در یک ظرف ریخته و بجوشانید تا کاملا نرم شود. سپس مخلوط توت فرنگی را از صافی رد کنید تا مایه کاملا صاف و یکدست حاصل شود.

گام دوم: شکلات را در یک ظرف در آب جوش قرار دهید و آن را حل نموده و ماست را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید تا مخلوط شوند. خامه و پودر قند را روی یک ظرف یخ قرار داده تا فرم بگیرد. سپس ماست و شکلات را به خامه اضافه کنید.

گام سوم: آهسته هم بزنید تا بریده نشود آنگاه پوره ی میوه را با این مایه مخلوط کنید و در ظرفی مناسب ریخته آن را داخل فریزر قرار دهید و چند مرحله آن را بزنید تا کاملا بستنی آماده شده و خودش را بگیرد. سپس با میوه روی آن را تزئین کنید و سرو کنید.

4.1/5 - (127 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا