سالاد | اردورغذاهای مکمل

طرز تهیه سالاد ذرت و لوبیای سیاه به روش خانگی و ساده

سالاد ذرت و لوبیای سیاه یک سالاد بین المللی محسوب می شود که بسیار پر طرف دار می باشد و برای مجالس مثل تولد بسیار عالی می باشد. همان طور که می دانید، ترکیبات اصلی سالاد به سبزیجات و صیفی جات مربوط می شود و به همین دلیل است که مصرف آن می تواند بر روی سطح سلامتی تاثیر بگذارد. در حال حاضر انواع مختلف از سالاد وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ترکیبات خاص خود هستند. از جمله یکی از خوشمزه ترین انواع سالاد می توان به سالاد ذرت و لوبیای سیاه اشاره کرد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این سالاد آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی ها همراهی کنید.

دستور پخت سالاد ذرت و لوبیای سیاه

همان طور که مشخص است، اصلی ترین ماده برای تهیه این سالاد ذرت و لوبیا ی سیاه می باشد ذرت یکی از پرمصرف ترین انواع غلات در کشور های آمریکایی است که غذای بیش از یک سوم آمریکایی ها را تامین می کند. از جمله برخی از خواص آن می توان به کاهش وزن، تقویت دستگاه گوارشی، بهبود هضم و تقویت سلامت پوست اشاره کرد. علاوه بر این موارد ، جالب است بدایند که این سالاد دستور تهیه ساده ای دارد به طوری که هر کسی می تواند آن را در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

سالاد ذرت و لوبیای سیاه هم می تواند غذای کامل باشد و هم این که به عنوان پیش غذا مصرف شود. در هر صورت ، اگر شما می خواهید آن را در کنار یک وعده اصلی استفاده کنید، غذا های دریایی مانند میگو، خرچنگ و یا ماهی پلو توصیه می شوند.

مواد مورد نیاز برای تهیه سالاد ذرت و لوبیای سیاه

1/4 فنجان سرکه بالزامیک
2 قاشق غذا خوری روغن نباتی
1/2 قاشق چای خوری نمک
1/2 قاشق چای خوری شکر سفید
1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه
1/2 قاشق چای خوری زیره
1/2 قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز
3 قاشق غذا خوری گشنیز تازه خرد شده
1 (15 اونس) کنسرو لوبیای سیاه ، آبکشی و تخلیه شده
1 (8.75 اونس) کنسرو ذرت شیرین ، تخلیه شده

طرز تهیه سالاد ذرت و لوبیای سیاه

گام اول: ابتدا باید مواد اولیه را کاملا بشویید زیرا سبزیجات معمولا دارای گل و لای می باشد که می تواند حاوی باکتری های مضر برای یدن انسان باشد.

گام دوم: سپس در یک کاسه کوچک ، سرکه بالزامیک ، روغن ، نمک ، شکر ، فلفل سیاه ، زیره و پودر چیلی را با هم مخلوط کنید. و کاملا با هم هم زده تا مخلوط شوند.

گام سوم: در یک کاسه متوسط ، لوبیای سیاه و ذرت را با هم هم بزنید. شیر را با سرکه و روغن و سس گوجه فرنگی اضافه که رده و مخلوط می نماییم.

گام چهارم: سپس توسط گیشنیز رویش را تزئین کرده و به مدت یک شب درون یخچال قرار می دهیم.

گام پنجم: سپس از یخچال خارج کرده و به مقدار مورد نیاز نمک و فلفل سیاه میریزیم و سرو می نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا