تازه های آموزش شیرینی پزی

شیرینی کره بادام زمینی و شکلات

انواع شیرینی در خانه تهیه میکنید که یکی از یکی خوشمزه تر خانم ها دوست دارند تنوع در آشپزی و شیرینی پزی دهند برای همین همیشه شیرینی های جدید با روش های مختلف را درست می کنند تا در خانواده به شیرینی پزی خود افتخار کنند در این مقاله از آشپزی برای شما روش جدیدی از شیرینی پزی در خانه را توضیح میدهیم تا بهترین و و خوشمزه ترین از انواع شیرینی ها، شیرینی کره بادام زمینی و شکلات را درست کرده و برای خانواده سرو کنید

شیرینی کره بادام زمینی و شکلات

روغن

24 عدد ویفر شکلاتی

3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک، ذوب شده

مقداری شکلات ذوب شده

پر كردن:
4 عدد پنیر خامه ای کم چرب

1/2 فنجان کره بادام زمینی خامه ای طبیعی

1/2 لیوان ماست یونانی 2 درصد(یا ماست سون)

2/3 فنجان قند شیرینی پزی

تاپینگ:
1/4 فنجان بادام زمینی خام و خرد شده

نمک

برای تهیه خمیر شیرینی:

گام اول: یک قالب شیرینی پزی مربعی را با فویل بپیچید تا از دو طرف آن چسبیده و آن را با روغن آغشته کنید. کوکی هایی را که آماده کرده اید در یک قاب بریزید و آن را با گوشتکوب بکوبید تا کاملا ریز شوند. کره ذوب شده را به کاسه اضافه کنید و مخلوط کنید و کامل ترکیب کنید تا بخوبی با کره پوشیده شود.

گام دوم: شکلات ذوب شده از قبل را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط بافت شن های خیلی مرطوب پیدا کند. با استفاده از یک کاردک پلاستیکی، مخلوط را در قسمت زیرین قالب فشار دهید، وقتی میخواهید پر کنید و کامل که شد باید آن را بپوشانید آن را بپوشانید و در یخچال بگذارید.

برای پر کردن شیرینی:

پنیر خامه ای ، کره بادام زمینی ، ماست و شکر را به کاسه مواد غذایی اضافه کرده ترکیب کنید تا یکدست شود. مخلوط را روی قاب شیرینی پزی بریزید و با یک کفپوش صاف کنید. از بالا بادام زمینی را کمی فشار دهید و 1/4 قاشق چایخوری نمک بپاشید.

می توانید کمی خامه بریزید و سپس قاب را در یخچال بگذارید.لبه های قاب را با چاقو برش دهید و همچنین بعد از سرد شدن کامل در یخچال برش دهید به تکه های مربعی کوچک و سپس سرو کنید.

2/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا