انواع بیسکویتتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه بهترین بیسکویت شکلاتی

طرز تهیه بهترین بیسکوییت شکلاتی

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه بیسکویت خوش مزه آماده کرده ایم به اسم بهترین بیسکویت شکلاتی که خیلی خوشمزه بوده و سرعت پخت بالایی نیز دارد. در این غذا انواع مختلف شکلات چیپسی استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مغز مفید هستند و انرژی بسیار زیادی در روز برای افراد تامین خواهند نمود. این شیرینی بسیار خوشمزه یک بیسکویت کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که برای سرو با نوشیدنی های گرم بسیار مناسب می باشد.

بهترین بیسکویت شکلاتی

طرز تهیه این کوکی خوش مزه رو به راحت ترین روش گذاشتم براتون. به سادگی می تونید یه کوکی خوش مزه درست کنید حتی اگه قبلش هیچ پیش زمینه ای از شیرینی پزی نداشته باشید. همین اول بهتون بگم که آماده کردن این شیرینی حدود 40 دقیقه تا یک ساعت زمان می بره و با موادی که من در نظر گرفتم حدود 18 عدد کوکی می تونید درست کنید.یک قابلیت ویژه ای که این شیرینی دارد این است که می توان به دلخواه انواع شکلات های دلخواه را که دوست دارید رو به آن اضافه کنید و طعم و مزه دلخواه خود تونو برای یک کیک مدرن داشته باشید.

این شیرینی رو پیشنهاد می کنم حتما درست کنید زیرا هم طعم مناسبی داره و هم طرز پخت بسیار راحت و هم مواد در دسترس داره. آموزش کوکی شکلاتی به صورت مرحله به مرحله و ساده برای شما عزیزان آماده شده است و کسانی که حتی پیش زمینه ای از آشپزی نداشته باشند می توانند این شیرینی ناب را درست کنند و به خانواده خود هدیه دهند.

مواد لازم برای این کوکی به راحتی از تمام لوازم قنادی فروشی ها قابل تهیه است.

مواد مورد نیاز بهترین بیسکوییت شکلاتی

دو فنجان آرد همه منظوره

یک قاشق چای خوری جوش‌ شیرین

نصف قاشق چای خوری نمک

سه چهارم فنجان کره آب شده

یک فنجان شکر قهوه‌ ای

نصف فنجان شکر سفید

یک قاشق سوپ خوری وانیل

یک عدد تخم‌ مرغ

دو فنجان شکلات چیپسی

یک زرده تخم مرغ

روش آماده سازی بهترین بیسکوییت شکلاتی

این یک بیسکویت دوست داشتنی و با طعم وانیل است که به علت داشتن ظاهری زیبا برای کودکان بسیار مناسب خواهد بود. بزرگسالان نیز از این بیسکوییت خوش مزه می توانند به عنوان عصرانه در کنار قهوه و نوشیدنی های گرم مانند چای استفاده نماییند.

گام اول :

قبل از هر کاری ابتدا باید فر را روشن کنیم و دمای آن را روی 325 درجه فارنهایت یا 165 درجه سانتی گراد قرار دهیم. دو ورق کاغذ روغنی بر داشته و روی سینی فر قرار می دهیم.

گام دوم :

در یک کاسه آرد ، جوش شیرین و نمک را الک کرده و مخلوط می کنیم ، کنار می گذاریم.

در یک کاسه متوسط، کره ذوب شده، شکر قهوه ای و قند سفید را با هم مخلوط کنید تا مخلوط شوند سپس وانیل را اضافه کرده و تخم مرغ ها را درونش می شکنیم و هم می زنیم تا کاملا ملوط شوند.

در ادامه شکلات چیپسی ها را اضافه کرده و به وسیله قاشق بیسکویت ها را روی کاغذ روغنی پخش کرده و ب فر انتقال می دهیم و 15 تا 17 دقیقه زمان می دهیم تا پخته شوند.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا