انواع سوپ

طرز تهیه سوپ سبزیجات و لوبیا به روش خانگی

پیش غذاها همراه از جمله مهم ترین وعده های غذایی محسوب می شده اند که استفاده از آنها به قرن 10 میلادی برمی گردد. از جمله انواع پیش غذا می توان به سوپ اشاره کرد. سوپ ها را با ترکیبات باارزشی مانند گیاهان، لبنیات و مواد گوشتی تهیه می کنند و به همین دلیل است که مصرف آنها می تواند بر روی سلامت بدن تاثیرات مثبتی داشته باشد. همان طور که می دانید، انواع مختلف از سوپ وجود دارد که یکی از خوشمزه ترین آنها سوپ سبزیجات و لوبیا است. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و طرز تهیه سوپ سبزیجات و لوبیا آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

طرز تهیه سوپ سبزیجات و لوبیا

دستور پخت سوپ سبزیجات و لوبیا

مشخصا اصلی ترین موادی که در تهیه این سوپ به کار گرفته می شوند، سبزیجات و لوبیا هستند. کارشناسان تغذیه باور دارند که لوبیا یکی از مهم ترین مواد غذایی است و باید آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. از جمله برخی از خواص مهم آن می توان به مواردی مانند جلوگیری از مشکلات گوارشی، بهبود هضم و تقویت سلامت قلب و عروق اشاره کرد. جالب است بدانید که طرز تهیه سوپ سبزیجات و لوبیا بسیار ساده است به طوری که هر کسی می تواند آن را در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

مشخصا سوپ سبزیجات و لوبیا یک پیش غذا است و به همین دلیل شما می توانید آن را با انواع وعده های اصلی مانند غذا هایی مثل پاستا های گوناگون، غذاهای دریایی مثل میگو و یا حتی پیتزا میل کنید. غذاهای سنتی نیز می توانند انتخاب هوشمندانه ای باشند.

مواد مورد نیاز برای تهیه سوپ سبزیجات و لوبیا

+ به تعداد یک عدد هویج تازه

+ به مقدار یک دوم فنجان لوبیا قرمز پخته شده

+ به مقدار یک دوم فنجان سینه مرغ پخته شده

+ به مقدار یک فنجان عصاره مرغ یا سبزیجات

+ به تعداد یک عدد کدو حلوایی

+ به مقدار نیاز آب

طرز تهیه سوپ سبزیجات و لوبیا

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این سوپ خوشمزه باید انجام دهید این است که مواد مورد نیاز برای تهیه این سوپ مانند کدو حلوایی، هویج، لوبیا قرمز و سینه مرغ را بپزید و بخار پز کنید. هویج و کدو حلوایی باید بخار پز و لوبیا قرمز و مرغ باید پخته شوند.

گام دوم: سپس کاری که باید انجام دهید این است که تمام این غذاهای پخته شده را یکی یکی درون قابلمه بریزید و بعد به آنها آب مرغ اضافه کنید. حالا باید صبر کنید تا تمام این مواد همراه با آب مرغ پخته شوند. دقت داشته باشید که شما می توانید از آب معمولی نیز به جای آب مرغ استفاده کنید.

گام سوم: اگر دوست داشته باشید می توانید در این مرحله عصاره سبزیجات را نیز به سوپ اضافه کنید.

گام چهارم: حالا باید به مدت 30 دقیقه صبر کنید تا سوپ کاملا آماده شود. بعد از این مدت، می توانید از سبزیجاتی مانند ریحان خشک شده یا جعفری برای تزیین غذا استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا