تزیین ژله

تزیین ژله با گل به ساده ترین روش ممکن

ژله یکی از پرطرفدارترین دسر ها است که برای اولین بار در فرانسه ابداع شد. این دسر های خوشمزه را با استفاده از آب میوه های تازه همراه با شکر ژلاتین دار تهیه می کنند. بعد از ترکیب کردن این دو، آن را در دمای سرد قرار می دهند تا سفت شود. ژله ها به خودی به خود زیبا هستند اما شما می توانید با تزیین کردن آنها، به زیباییشان بیفزایید. این کار همچنین باعث افزایش اشتها نیز می شود. ما در این مقاله آشپزی سعی می کنیم شما را با تزیین ژله با گل به ساده ترین روش ممکن، آشنا کنیم.

تزیین ژله با گل

تزیین ژله با گل

معمولا تزیین غذا ها، علی الخصوص ژله بسیار سخت است اما روشی که ما قصد داریم با شما در میان بگذاریم بسیار ساده است به طوری که هر کسی می تواند به راحتی آن را در کمترین زمان و در خانه آماده کند. برای این کار شما به یک ظرف تمیز، سرنگ، کرم کارامل، ژلاتین، وانیل ( برای رنگ دادن ) و میوه له شده نیاز دارید.

مرحله اول

اولین کاری که شما باید بکنید این است که مقداری آب را بجوشانید. توصیه می شود که از چهار فنجان آب استفاده کنید. یک چهارم از آب جوشانده شده را با ژلاتین ترکیب کنید. وقتی که ژلاتین ثابت شد، بقیه آب جوش را نیز اضافه کنید. در همین مرحله، شما باید وانیل را نیز به عنوان یک طعم دهنده، درون ژله بریزید.

مرحله دوم

با استفاده از کره، داخل ظرف خود را به دقت چرب کنید.

مرحله سوم

دقت داشته باشید که شما برای تزیین ژله با گل به به 5 ظرف 12 اونسی نیاز دارید. ظرف ها را با ژلاتین تا نصف پر کنید.

مرحله چهارم

با استفاده از یک دستمال، حباب های ایجاد شده را از بین ببرید.

گام پنجم

وقتی ژل به صورت کامل گرفت، با چاقو یک مخروطی از داخل آن ببرید.

گام ششم

برای درست کردن فلان، دو قوطی شیر را جوشانده و سپس به آنها ژلاتین اضافه کنید. این ترکیب را به خوبی هم بزنید تا هیچ حبابی ایجاد نشود.

گام هفتم

حالا که ژله شما آماده شده است، سرنگ هایی که در بالا اشاره شد را با رنگ های طبیعی که مد نظر دارید پر کنید چرا که قرار است با استفاده از آنها یک شکل ایجاد کنید. برای تزیین ژله با گل باید مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

تزیین ژله با گل به صورت ساده

ابتدا با رنگ قرمز درون ژله خطوط اصلی برای گلبرگ را بکشید.

تزیین ژله با گل

سپس درون خطوط را با رنگ پر کنید

تزیین ژله با گل

برای این که بخواهید برگ ها را ایجاد کنید، بهتر است از رنگ سبز استفاده کنید.

ژله با گل

این برگ ها را در خطوط باریک و یک یکی درست کنید تا مشکلی پیش نیاید.

همین کار را به مرور انجام دهید تا شکل نهایی ایجاد شود. دقت کنید که شما می توانید از رنگ ها و طرح های مورد نظر خود استفاده کنید و ما در اینجا قصد داشتیم شما را با ساده ترین حالت آشنا کنیم. اگر احساس می کنید توانایی دارید، می توانید شکل های پیچیده تر را درست کنید که البته اصول کار یکی است.

4.6/5 - (32 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا