انواع دسر

با کدو حلوایی چی درست کنم؟ (بهترین دسرها با کدو حلوایی)

کدو حلوایی خواص بسیار زیادی دارد و شاید طرفداران زیادی نداشته باشد. از جمله سوال هایی که همیشه درباره کدو حلوایی به ذهن می رسد این است که با کدو حلوایی چی درست کنم؟ بر خلاف تصور با کدو حلوایی هم می توان غذاهای خوشمزه تهیه کرد، و همچنین می توان بهترین دسرها با کدو حلوایی را تهیه و سرو نمود. از این رو در ادامه این مطلب تصمیم داریم طرز تهیه چندین نوع دسر خوشمزه با کدو حلوایی را آموزش دهیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید

۱٫طرز تهیه فرنی کدو حلوایی

فرنی از جمله دسرهای ساده ای است که می توانید به راحتی آن را در خانه درست کنید. از آن جا فرنی ها بافت نرم و لطیفی دارند در میان کودکان هم پرطرفدار هستند. از این رو به آسانی می توانید کدو را در ابتدا با آب و شکر بپزید و پس از آن با پوره کردنشان فرنی کدو حلوایی درست کنید. دستور تهیه کامل فرنی کدو حلوایی به طور کامل نوشته شده است و تنها کافی است بر روی طرز تهیه فرنی کدو حلوایی خوش طعم و بو کلیک کنید و آن را یاد بگیرید.

۲٫طرز تهیه تارت کدو حلوایی خوشمزه

تارت ها انواع مختلفی دارند و از جمله دسر های بین الملی حساب می شوند. تارت ها را می توان با انواع میوه ها د رخانه به راحتی درست کرد. در پاسخ به پرسش با کدو حلوایی چی درست کنم؟ می توان یک جواب جذاب داد که با آن تارت کدو حلوایی درست کنید. بافت کدو حلوایی برای تهیه تارت بسیار مناسب است و با تهیه آن در خانه عطر و طعمی بی نظیر را بچشید. در تهیه این دسر خوشمزه از گردو و خرما باید استفاده کنید و طعمی جذاب را امتحان کنید. استفاده از کره نارگیل عطراین دسر را بی نهایت بهبود می دهد. طرز تهیه تارت کدو حلوایی خوشمزه به طور مفصل و کامل به صورت تصویری آموزش داده شده است. تنها کافی است بر روی آن کلیک کنید و آن را بخوانید و در خانه درست کنید.

طرز تهیه تارت کدو حلوایی

۳٫طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی در خانه

پیشنهاد بعدی سایت آشپزی ها در پاسخ به سوال با کدو حلوایی چی درست کنم؟ تهیه کاپ کیک نرم و خوشمزه با کدو حلوایی است. در این طرز تهیه باید از شکر سفید و قهوه ای با هم استفاده کنید. استفاده از ماست یونانی بافت آن را بهبود می دهد. برای فراستینگ می توانید از پنیر خامه ای و سس کارامل استفاده کنید و یک کاپ کیک بی نظیر با کدو حلوایی در خانه و با دست های خود درست کنید. دستور تهیه کاپ کیک کدو حلوایی در خانه را بخوانید و حتما آن را در خانه درست کنید و از عطر و طعم آن لذت ببرید.

۴٫طرز تهیه کدو حلوایی سرخ شده

یکی از آسان ترین دسرهایی که در عین خوشمزه گی می توان با کدو حلوایی درست کرد و یک جواب راحت و خوش طعم به سوال با کدو حلوایی چی درست کنم؟ باشد کدو حلوایی سرخ شده است. در صورتی که وقت و حوصله آن چنانی ندارید تا دست به کار شوید و دقایق زیادی را در آشپزخانه صرف درست کردن کیک یا تارت با کدو حلوایی کنید پیشنهاد می کنیم کدو حلوایی سرخ شده درست کنید. این دسر تنها با کدو حلوایی و کمی شکر قهوه ای، روغن زیتون، پودر دارچین، نمک و فلفل سیاه تهیه می شود اما طعمی بسیار دلپسند دارد. از این رو بر روی طرز تهیه کدو حلوایی سرخ شده کلیک کنید و دستور تهیه آن را بخوانید.

کدو حلوایی سرخ شده
به این مطلب امتیاز دهید
خلاصه موضوع
recipe image
زمان بررسی
موضوع بررسی
سادگی در تهیه
امتیاز بررسی
51star1star1star1star1star
نام غذا
با-کدو-حلوایی-چی-درست-کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا