انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

تارت شکلاتی همراه با توت فرنگی ها تازه

تارت شکلاتی همراه با توت فرنگی ها تازه طعم و مزه فراتر از هر توصیفی دارد. خمیر تارت این بار با بیسکویت درست می شود. بسیار ترد است و به خوبی مکمل شکلات گاناش روی آن است. توت فرنگی همیشه یک جفت خوب با شکلات درست کرده است و وقتی تارت را به صورت ورقه ای برش می دهید ، خیلی خوب برش می خورد. شما همیشه می توانید تارت را با هر میوه ای که بیشتر دوست دارید ، یا به سادگی با مقداری شکلات تهیه کنید. در هر صورت فوق العاده است. امتحان کنید ، یک گزینه بسیار عالی برای دسر و یا سرو با قهوه است. برای آشنایی این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

تارت شکلاتی همراه با توت فرنگی ها تازه

تارت شکلاتی همراه با توت فرنگی ها تازه

مواد لازم:

کوکی (330 گرم) Oreo
1/2 فنجان (110 گرم) کره ذوب شده

مخلوط شکلات

شکلات شیری 7 اونس (200 گرم)
شکلات تلخ 3.5 اونس (100 گرم)
خامه سنگین 7 اونس (200 میلی لیتر)

تاپینگ

توت فرنگی تازه 10 اونس (300 گرم)
آجیل خرد شده (بادام ، پسته و غیره) ، اختیاری

دستور پخت:

کوکی های اورئو را درون ظرف غذاساز قرار دهید و مخلوط کنید تا خرده بیسکویت تشکیل شود. کره ذوب شده را اضافه کرده و روی کوکی های خرد شده بریزید. این کار را انجام دهید تا به طور یکنواخت مرطوب شود. مخلوط کوکی را با پشت قاشق و انگشتان خود در صورت لزوم ، در پایین و لبه های قالب تارت مستطیل 5×14 اینچ (12 در 36 سانتی متر) فشار دهید. فقط برای چند دقیقه فریز کنید تا مخلوط شکلات را آماده کنید.

در یک قابلمه کوچک ، چند دقیقه خامه را روی حرارت متوسط رو به کم قرار دهید تا داغ شود. بمراقب باشید تا نجوشد. از روی حرارت برداشته ، روی شکلات خرد شده بریزید و اجازه دهید 1-2 دقیقه بماند. هم بزنید تا حل شود. این مخلوط شکلات را روی خمیر اورئو بریزید ، و روی آن را با توت فرنگی تازه تزئین کنید. قبل از سرو حداقل 2 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا