انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور پخت بیسکویت میوه ای

دستور پخت این بیسکویت های میوه ای با زغال اخته خشک ، آلو ، زردآلو و کشمش تهیه می شوند که طعمی شگفت انگیز به ارمغان می آورند. همچنین می تواند برای دور همی های تعطیلات یا به عنوان هدیه خانگی تهیه کنید. کودکان و نوجوانان نیز آنها را دوست دارند که دلیل دیگری برای تهیه ی آنهاست. برای آشنایی دستور پخت بیسکویت میوه ای مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بیسکویت میوه ای

دستور پخت بیسکویت میوه ای

مواد لازم:

110 گرم کره ، دمای اتاق
1/2 فنجان (100 گرم) شکر
2 عدد تخم مرغ
1 و 1/2 قاشق چایخوری (6 گرم) بکینگ پودر
پوست رنده شده 1 لیمو
1 قاشق چایخوری (5 گرم) عصاره وانیل
1 فنجان میوه خشک شده (زغال اخته ، آلو ، زردآلو و کشمش)
1 و 1/4 فنجان (160 گرم) آرد چند منظوره
آجیل 1/2 فنجان (50 گرم) ، اختیاری

دستور پخت:

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) گرم کنید. یک سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه متوسط ​​کره و شکر را مخلوط کنید تا خامه ای شود ، سپس تخم مرغ ، پوست لیمو و عصاره وانیل را اضافه کنید.

خوب مخلوط کنید. بیکینگ پودر و آرد را اضافه کرده و مخلوط کنید تا خوب مخلوط شود. میوه های خشک را اضافه کنید و هم بزنید. خمیر را در شکل یک نان بلند یا 2 نان کوچکتر در سینی فر آماده شده قرار دهید.

خمیر بسیار چسبنده است ، بنابراین می توانید کاردک خود را خیس کنید یا از آرد استفاده کنید تا بتوانید شکل مناسبی به دست آورید. حدود 25 دقیقه آن را بپزید ، از فر خارج کنید و بگذارید حدود 30 دقیقه خنک شود. برش های مورب 1/2 اینچ (همانند تصویر) را برش داده و آنها را روی سینی پخت قرار دهید. 15-17 دقیقه دیگر آن را بپزید تا قهوه ای طلایی شود.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا