انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه ترافل گیلاس خوشمزه

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر. امروز شما را با طرز تهیه ترافل گیلاس خوشمزه آشنا میکنیم. این دسر لذیذ و عالی یک گزینه بسیار عالی و مناسب برای جشن ها و دورهمی های شما میباشد که طعم بی نظیر و غیر قابل مقایسه دارد. میتوانید در کنار آبمیوه سرو کنید و لذت ببرید. همچنین این دستور بسیار ساده بوده و در زمان کمی تهیه و آماده سرو میشود. برای آشنایی با طرز تهیه این دسر لذیذ ، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

ترافل گیلاس

طرز تهیه ترافل گیلاس خوشمزه

مواد لازم:

4 فنجان گیلاس تازه بدون هسته یا گیلاس های منجمد

پنیر خامه ای 8 اونس

2 فنجان خامه سنگین

0.5 فنجان شکر شیرینی پزی

12 عدد بیسکویت لیدی فینگر

0.5 فنجان (2 اونس) بادام خرد شده و تست شده

0.5 فنجان شکلات تلخ رنده شده

دستور تهیه:

در یک قابلمه متوسط ​​، گیلاس ها و مقداری کمی آب را با هم مخلوط کنید. بگذارید بپزد تا گیلاس ها نرم شوند ، اما هنوز شکل خود را حفظ کنند ، حدود 7 دقیقه به پختن ادامه دهید. آن را از روی حرارت برداشته و در دمای اتاق سرد کنید.

در همین حال ، با همزن برقی پنیر خامه ای را بزنید تا یکدست شود. خامه سنگین و شکر را اضافه کرده و با سرعت کم مخلوط کنید تا به خوبی مخلوط شوند. سرعت را افزایش داده و هم بزنید تا خامه ای شوند.

6 عدد بیسکویت را در کف یک ظرف همانند تصویر قرار دهید. روی آن را با نیمی از گیلاس ها و آب آنها ، ¼ فنجان بادام ، ¼ فنجان شکلات و نیمی از مخلوط خامه پر کنید. همین کار را با مواد باقی مانده ادامه دهید. در یخچال قرار دهید تا خامه خودش را بگیرد، به مدت 3 ساعت یا تا زمانی که خود را بگیرد ، در یخچال قرار دهید. بین ظرفهای جداگانه تقسیم و سرو کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا