انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

طرز تهیه کیک سیب خوشمزه

سلام به همراهان همیشگی آشپزی ها. امروز شما را با طرز تهیه کیک سیب خوشمزه آشنا میکنیم. میتوانید از سیب قرمز و یا سبز رسیده استفاده کنید. این دستور پخن بسیار ساده و راحت میباشد که میتوانید در کنار قهوه و یا چای و حتی آب میوه میل کنید. این کیک میتواند یک گزینه مناسب برای سرو در صبحانه نیز باشد. برای آشنایی با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کیک سیب

طرز تهیه کیک سیب خوشمزه

مواد لازم:

3 عدد تخم مرغ
1 و 3/4 فنجان آرد
2/3 فنجان شکر
75 گرم کره، نرم شده در دمای اتاق
75 میلی لیتر آب سرد
2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
3 عدد سیب
پوست رنده شده 1 لیمو
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1 قاشق چایخوری پودر دارچین
گردو خرد شده برای تزئین (اختیاری)

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب کیک 10 اینچی (26 سانتی متری) را با کره چرب کنید. زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید. در یک کاسه متوسط ​​زرده تخم مرغ را با 1/3 فنجان شکر مخلوط کنید تا غلیظ، خامه ای و زرد کم رنگ شود. کره را اضافه کنید و مخلوط کنید سپس آب سرد، عصاره وانیل، دارچین و پوست لیمو را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

سفیده را با همزن بزنید تا پف کند. به تدریج 1/3 فنجان شکر باقی مانده را اضافه کنید و هم بزنید تا خامه شود. سفیده ها را به مخلوط زرده اضافه کنید و با استفاده از یک کاردک، به یک سمت هم بزنید تا پف تخم مرغ نخوابد. آرد و بکینگ پودر را به آرامی بریزید و هم بزنید. سیب ها را پوست بگیرید و آب لیموترش تازه رویش بپاشید.

2 عدد سیب را به صورت تکه های کوچک و 1 عدد سیب را به صورت برشهای نازک برای روی کیک برش دهید. قطعات کوچک سیب را درون خمیر قرار دهید. مخلوط را در قالب آماده شده بریزید. سپس برش های سیب را روی خمیر مرتب بچینید و گردوها را اضافه کنید. حدود 40 و 50 دقیقه آن را بپزید تا زمانی که یک خلال دندان داخل کیک فرو کنید و تمیز بیرون آید.

2/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا