انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

چیز کیک کدو حلوایی بدون پخت خانگی

بلد بودن نحوه درست کردن دسرهای کدو تنبل در پاییز یک فصل خوشمزه به شما میدهد. به همین دلیل به این چیزکیک بدون پخت نیاز دارید. این یک صرفه جویی در زمان است و در حالی که ما عاشق چیزکیک کدو حلوایی کلاسیک هستیم، دیوانه گزینه بدون پخت هستیم. خامه فرم گرفته تازه را به آرامی داخل خمیر بریزید تا حجم زیبای آن از بین نرود. این چیزکیک را می توانید یکی دو روز زودتر درست کنید و حتی در فریزر از آن نگهداری کنید. بهتر است قبل از سرو در فریزر باشد تا برش های تمیزتری داشته باشید. برای آشنایی با طرز تهیه چیز کیک کدو حلوایی بدون پخت خانگی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

چیز کیک کدو حلوایی بدون پخت خانگی

چیز کیک کدو حلوایی بدون پخت خانگی

مواد لازم:

برای پابه چیزکیک

1 1/2 لیوان کوکی زنجبیلی ریز خرد شده
2 قاشق غذاخوری شکر دانه ریز
5 قاشق غذاخوری کره آب شده

برای فیلینگ

1 لیوان خامه غلیظ
227 گرم پنیر خامه ای، نرم شده در دمای اتاق
425 گرم پوره کدو تنبل
1 لیوان پودر شکر
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
1 قاشق چایخوری دارچین
1/2 قاشق چایخوری جوز هندی آسیاب شده
1/4 قاشق چایخوری نمک

برای تاپینگ

خامه قنادی
کوکی زنجبیلی خرد شده

طرز تهیه:

در یک کاسه متوسط، کوکی های زنجبیلی له شده، شکر و کره ذوب شده را مخلوط کنید تا مخلوط شبیه ماسه مرطوب شود. در یک قالب کمری بریزید و در یک لایه صاف و یکدست پخش کنید. در یک کاسه متوسط، خامه غلیظ را بزنید تا سفت شود. در یک کاسه بزرگ پنیر خامه ای را بزنید تا سبک و پفکی شود. پوره کدو حلوایی را اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا گلوله ای باقی نماند.

پودر قند را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا گلوله ای باقی نماند. وانیل، دارچین، جوز هندی و نمک را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند. خامه فرم گرفته را اضافه کرده و هم می زنیم تا یکدست شود. خمیر را روی پایه کیک بریزید و روی آن را با کفگیر صاف کنید. حداقل 4 ساعت و حداکثر تا یک شب در یخچال بگذارید تا سفت شود. با خامه قنادی و کوکی زنجبیل خرد شده سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا