آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرانواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

کوکی های شکلاتی پر شده با کره بادام زمینی

اگر این ترکیب لذتبخش بین شکلات و کره بادام زمینی را دوست دارید ، قطعاً باید این کوکی های شکلاتی پر شده از کره بادام زمینی را امتحان کنید. کلوچه های شکلاتی نرم پر از کره بادام زمینی خامه ای به یک بمب لذیذ شگفت انگیز از طعم و بافت تبدیل می شود. داخل آن شیرین و کمی شور ، شکلاتی ، مغزدار و خامه ای … به مراتب یکی از بهترین کوکی ها. برای آشنایی با طرز تهیه کوکی های شکلاتی پر شده با کره بادام زمینی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کوکی های شکلاتی پر شده با کره بادام زمینی

مواد لازم:

1 1/4 فنجان (160 گرم) آرد همه منظوره

1/3 فنجان (40 گرم) پودر کاکائو شیرین نشده

3/4 قاشق چایخوری (4 گرم) جوش شیرین

1/2 قاشق چایخوری (3 گرم) نمک

1/2 فنجان (113 گرم) کره ، دمای اتاق

2 قاشق غذاخوری (30 گرم) کره بادام زمینی

1/3 فنجان (70 گرم) شکر قهوه ای

1/3 فنجان (70 گرم) شکر سفید

1 عدد تخم مرغ

1 قاشق چایخوری (5 گرم) عصاره وانیل

1/3 فنجان (60 گرم) چیپس شکلات نیمه شیرین

مقداری نمک دریایی

داخل کوکی:

2/3 فنجان (160 گرم) کره بادام زمینی

دستور پخت:

یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. 18-19 قاشق چای خوری کره بادام زمینی را روی کاغذ روغنی بریزید و منجمد کنید تا خمیر آماده شود ، به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت طول میکشد تا سفت شود.

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید. روی دو سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه آرد را با پودر کاکائو ، نمک و جوش شیرین مخلوط کنید. کنار بگذارید تا آماده استفاده شود.

در ظرف دیگری کره را با کره بادام زمینی و هر دو شکر مخلوط کنید تا خامه ای شود. تخم مرغ و وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا کاملاً با هم ترکیب شوند. از قاشق چوبی یا کفگیر استفاده کنید تا به تدریج مخلوط آرد را اضافه و مخلوط کنید. برای سهولت کار ، خمیر را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

کره بادام زمینی را از فریزر خارج کنید. به اندازه قاشق پر خمیر را برداشته ، با کف دست صاف کنید ، کره بادام زمینی را اضافه کرده و خمیر را دور آن بپیچید و به صورت گلوله در بیاورید. روی سینی پخت آماده قرار دهید. نمک بریزید. به مدت 9-11 دقیقه آنرا بپزید ، از فر برداشته و اجازه دهید حداقل 5 دقیقه روی صفحه پخت خنک شود. کوکی ها را به یک قفسه خنک کننده منتقل کنید تا کمی خنک شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا