تازه های خواص مواد غذایی

آشنایی با خواص معجزه آسا آووکادو

آووکادو دارای خواص درمانی است. عجیب نیست که چرا آن ها بسیار محبوب هستند و به دلایل زیادی آن را مصرف کرده اند. مردم احتمالاً نمی دانستند که این ماده حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی از ویتامین E ، ویتامین A ، ویتامین K ، مس ، پتاسیم و اسید فولیک است. آووکادو حاوی لوتئین است ، یک آنتی اکسیدان است که به محافظت در برابر آب مروارید و ماکولا کمک می کند. تنها حاوی 81 میکروگرم از این ماده مغذی است. علاوه بر این، این میوه فوق العاده باورنکردنی حاوی سطح بالایی از ویتامین های C ، B6 و E است. برای آشنایی با خواص معجزه آسا آووکادو مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

خواص معجزه آسا آووکادو

آشنایی با خواص معجزه آسا آووکادو

آووکادو غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع است و طبق اعلام سازمان قلب آمریکا ، این اسیدها برای سلامتی ما مفید هستند زیرا به کاهش سطح کلسترول کمک می کنند. پتاسیم موجود در آووکادو به کاهش فشار خون کمک می کند. این میوه ها همچنین حاوی اسید فولیک و ویتامین E هستند. یک رژیم غذایی غنی از فولات و ویتامین E می تواند از بیماری های قلبی متعددی جلوگیری کند و از سکته های مغزی محافظت می کند.

بسیاری از مطالعات تأیید کردند آنچه در مورد مصرف ویتامین های میوه و سبزیجات بسیار مناسب است این است که شما هرگز نمی توانید از دوز روزانه توصیه شده بیشتر شوید. مطالعات متعدد تأیید کردند که اسید اولئیک از سرطان پستان و برخی ترکیبات موجود در آووکادو جلوگیری می کند ، مانند کاروتنوئیدها و مواد شیمیایی رشد سلولهای سرطانی را متوقف می کند و یا سلولهای موجود را از بین می برد.

ما پیشنهاد می کنیم که آووکادوی های درخشان تری را مصرف کنیم زیرا حاوی بتاکاروتن بیشتری هستند.ذاز آنتی اکسیدان عالی ، آووکادو می توان برای بسیاری از مشکلات پوستی استفاده کرد. این آنتی اکسیدان را می توان در بسیاری از لوسیون ها و کرم ها مشاهده کرد.

اما ما برای کسانی که ترجیح می دهند مواد ارگانیک استفاده کنند خبرهای خوبی داریم: آووکادو را می توان مستقیماً روی پوست سفت شده یا آفتاب سوخته قرار داد. ویتامین C و ویتامین E موجود در آن یک ترکیب قدرتمند ضد پیری را فراهم می کند. روغن های آووکادو از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می کند و اثبات شده است که نفوذ بیشتری نسبت به روغن های دیگر مانند زیتون ، بادام ، نارگیل ، کنجد ، جوجوبا یا سویا دارد.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا