تازه های متفرقه خانه داریتازه های نگهداری مواد غذایی

روش صحیح فریز کردن میوه ها

آیا شده تا حالا دلتان یک میوه تابستانی را در زمستان و برعکس میوه زمستانی را در تابستان بخواهد؟ ما شما را با روش صحیح فریز کردن میوه ها آشنا میکنیم تا بتوانید میوه های خود را فریز کنید و هر وقتی که خواستید میل کنید. میوه های منجمد برای مدت زمان طولانی برای خوردن سالم و مناسب خواهند ماند ، اما بهتر است ظرف شش تا نه ماه از آن لذت ببرید و بیشتر نگه ندارید. برای آشنایی با این روش کارآمد مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

روش صحیح فریز کردن میوه ها

میوه مورد علاقه خود را بشویید ، خشک کنید و سپس آن را ورقه ورقه کنید (هسته ها ، ساقه ها و همه چیزهایی را که نمی خواهید جدا کنید). میوه های خرد شده را در یک لایه روی یک سینی فر که با کاغذ روغنی قابل شستشو یا یک ورق سیلیکونی پوشانده شده قرار دهید.

میوه را روی سینی فر حدود 2-3 ساعت فریز کنید ، یا تا زمانی که کاملاً یخ زده شود. قبل از یخ زدن میوه در سینی از چسبیدن میوه به هم جلوگیری می کند تا در آخر با یک توپ مانند بزرگ مواجه نشوید.

پس از یخ زدن میوه ، قطعات را به یک ظرف ذخیره سازی منتقل کنید – همچنین میتوانید از کیسه های زیپ دار استفاده کنید که گزینه بسیار عالیی میباشد زیرا دیدن آنچه در داخل آن آسان است و حتی می توانم با استفاده از یک کاغذ چسبی برچسب گذاری کنم! سپس دوباره فریز کنید . موقع نیاز استفاده کنید.

نوشته های مشابه
4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا