غذای بین الملل

دستور تهیه پنکیک آلمانی با آموزش گام به گام

همان طور که می دانید پنکیک یکی از محبوب ترین غذاها محسوب می شود که ماده اصلی آن تخم مرغ می باشد. تخم مرغ سرشار از پروتئین و اسید های آمینه است و به همین دلیل استفاده از آن می تواند به صورت قابل توجه ای به حفظ سلامتی شما کمک کند. یکی از انواع پنکیک که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، پنکیک آلمانی می باشد. اگر دوست دارید در مورد طرز تهیه این غذای خوشمزه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، توصیه می کنیم که ما را در ادامه این مقاله از آشپزی سریع آشپزی ها همراهی کنید.

پخت پنکیک آلمانی

طرز تهیه پنکیک آلمانی

پنکیک یکی از سالم ترین غذاها می باشد که شما می توانید آن را به عنوان صبحانه و یا عصرانه میل کنید. این غذا نه تنها طعم بسیار لذیذی دارد، بلکه قادر است انرژی زیادی نیز برای شما تامین کند. از جمله تفاوت های پنکیک آلمانی نسبت به پنکیک های معمولی می توان به قطر نازک تر آن اشاره کرد.

غذاهای همراه

همان طور که اشاره شد، پنکیک یکی از غذاهایی است که بیشتر در وعده صبحانه مصرف می شود و به همین دلیل از مربای آلبالو و انبه به عنوان بهترین مکمل های آن یاد می شود. همچنین آبمیوه های طبیعی مانند آب پرتقال نیز می توانند یک انتخاب عالی باشند.

مواد مورد نیاز

+ سه عدد تخم مرغ بزرگ

+ یک دوم پیمانه شیر

+ یک دوم پیمانه آرد الک شده

+ یک قاشق غذاخوری شکر

+ یک چهارم قاشق چای خوری نمک

+ یک دوم قاشق چای خوری اسانس وانیل

+ سه قاشق غذاخوری کره ذوب شده

+ مقداری میوه ریز شده برای تزیین

+ خامه و پودر شکر به مقدار لازم

نحوه تهیه پنکیک آلمانی

گام اول: اولین کاری که قبل از دست کردن این غذا باید انجام دهید، گرم کردن فر است. بدین منظور فر را از قبل روشن کرده و دمای آن را بر روی 450 درجه سانتی گراد بگذارید.

گام دوم: یک ظرف مناسب برداشته و سپس تخم مرغ ها را یکی یکی در آن شکسته و به خوبی هم بزنید.

گام سوم: در این مرحله باید شیر را به آرامی به تخم مرغ اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا این که دو به خوبی در یکدیگر مخلوط شوند.

گام چهارم: ابتدا آرد را الک کرده و سپس آن را همراه با شکر و نمک، بخ مخلوط مورد نظر اضافه کنید.

گام پنجم: تمام موادی که در ظرف وجود را به درستی هم بزنید. این کار را باید تا زمانی که هیچ گلوله آردی باقی نمانده باشد، ادامه دهید.

گام ششم: در این مرحله نوبت با افزودن اسانس وانیل به مخلوط می شود.

گام هفتم: حالا باید کره ها را در میان تابه قرار دهید. بهتر است بدین منظور تابه را چندبار حرکت دهید تا کره به خوبی همه قسمت های آن را فرا بگیرد. وقتی که کره به اندازه لازم داغ شد، پنکیک را به آرامی در میان آن قرار دهید.

گام آخر: در آخر شما باید ماهیتابه را درون فر قرار دهید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید. بعد از این که رنگ پنکیک طلایی شد، آن را درآورده و سپس با قطعه های میوه، پودر شکر و خامه آن را تزیین کنید.

2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا