غذاهای اصلی

دستور پخت لازانیا همراه با مرغ

لازانیا ، اما نه آنطور که می دانید! این گزینه خوش طعم با رانهای آبدار مرغ درست می شود ، در پونه کوهی و چیلی پخته می شود و در یک سس گوجه فرنگی غلیظ پخته می شود. لایه ایده آل لازانیا و سس پنیر خامه ای ، این ایده راحت برای شام و دستورالعمل لازانیا مبتکرانه دو نفر را سرو می کند و در کمتر از یک ساعت آماده می شود. برای آشنایی با دستور پخت لازانیا همراه با مرغ مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

لازانیا با مرغ

دستور پخت لازانیا همراه با مرغ

مواد لازم: 

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
2 فیله ران مرغ ، خرد شده
1 پیاز ریز خرد شده
1 حبه سیر ، ریز خرد شده
1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
تکه های فلفل چیلی
½ قاشق غذاخوری پوره گوجه فرنگی
گوجه خرد شده 400 گرم
4 ورق تازه لازانیا

برای سس پنیر

کره 20 گرم
20 گرم آرد
200 میلی لیتر شیر نیمه چرب
80 گرم چدار رنده شده
½ قاشق چایخوری خردل

دستور پخت:

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کنید. روغن را در ماهیتابه داغ کنید. مرغ را اضافه کرده و سرخ کنید تا قهوه ای شود. در یک کاسه ریخته و کنار بگذارید. پیاز و سیر را به ماهیتابه اضافه کنید. به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که نرم شود بپزید. پونه کوهی ، چیلی ، پوره گوجه فرنگی و گوجه فرنگی را مخلوط کنید ، سپس مرغ را به این مخلوط اضافه کنید.

نمک و فلفل بزنید سپس بگذارید به جوش بیاید ، سپس 5 دقیقه بگذارید روی شعله کم بماند. برای سس ، کره را در یک ظرف ذوب کنید ، سپس آرد را اضافه کرده و هم بزنید. به مدت 1 دقیقه بپزید. به تدریج شیر را اضافه کنید. بگذارید تا جوش بیاید ، سپس 5 دقیقه هم بزنید. از روی حرارت بردارید. 60 گرم پنیر و خردل را اضافه کنید.

نمکش را تنظیم کنید. لازانیا را همانطور که روی بسته بندی بسته گفته است، بپزید. نیمی از مخلوط مرغ را با قاشق در یک ظرف پخت خود بریزید. روی آن را با لازانیا و سپس مرغ باقیمانده پر کنید. روی آنها را با لازانیا پر کنید. روی آنها سس بریزید و پنیر باقی مانده را بریزید. پخت را به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود ادامه دهید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا