غذاهای اصلیغذاهای گوشتی

دستور پخت گوشت گاو به روش رستورانی

برای دستور پخت گوشت گاو به روش رستورانی ، روشی بسیار سریع را در نظر گرفته ایم. شما میتوانید این گوشت را نیم پخت و یا مغز پخت کنید. اگر میخواهید که گوشت خود را به طور کامل بپزید، باید آن برای مدت زمان بیشتری بپزید. اگر علاقه دارید، میتوانید از پیاز نیز در کنار این غذا سرو کنید. کافی است پیاز را نیز با گوشت داخل فر قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با طرز تهیه ی این غذای لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت گوشت گاو در منزل به روش رستورانی

دستور پخت گوشت گاو به روش رستورانی

مواد لازم:

3 پوند گوشت گاو

4 قاشق چای خوری نمک

2 قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه

1/2 قاشق چای خوری فلفل قرمز تند

2 قاشق غذاخوری کره

1 عدد پیاز بزرگ زرد ، خرد شده

1 قاشق چایخوری نمک

4 حبه سیر، خرد شده

1 قاشق غذاخوری رزماری تازه خرد شده

1 فنجان آب سیب

دستور پخت:

گام اول: هر دو طرف گوشت را با نمک و فلفل سیاه و قرمز، طعم دار کنید. برای بهترین نتیجه ، گوشت را روی یک فویل آلومینیومی قرار دهید. سپس آن را روی یک صفحه قرار دهید و در یخچال به مدت 8 تا 12 ساعت بگذارید بماند. روی گوشت را باز بگذارید.

گام دوم: فر را تا دمای 325 درجه فارنهایت (165 درجه سانتیگراد) گرم کنید. کره را در یک قابلمه روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید. پیاز و نمک را اضافه کنید. بپزید و هم بزنید تا پیاز شفاف شود، حدود 5 دقیقه. سیر، رزماری و آب سیب را هم بزنید. حرارت را افزایش دهید و به جوش بیاورید تا مایع در حدود نیمی از آن ، حدود 3 دقیقه کاهش یابد.

گام سوم: نیمی از مخلوط پیاز و سیب را به یک ظرف پخت منتقل کنید. سمت چربی دار گوشت را رو به بالا قرار دهید. با مخلوط پیاز باقی مانده روی گوشت را بپوشانید. ظرف پخت را محکم با فویل بپوشانید.

گام سوم: به مدت 1 ساعت و 30 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید. دمای فر را تا 250 درجه فارنهایت (121 درجه سانتیگراد) کاهش دهید و تا زمانی که گوشت ریش ریش شود، حدود 2 ساعت 15 دقیقه دیگر بپزید. بعد از گذشت 2 ساعت گوشت خود را چک کنید. اگر مغز پخت تر میخواهید، بگذارید در فر بپزد.

گام چهارم: گوشت را به یک بشقاب منتقل کنید و فویل را باز کنید. پیازها و مخلوط مایه را درون یک فنجان بزرگ یا کاسه اندازه گیری بریزید. مقداری چربی را از بالا ظرف بردارید. سپس آبش را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یک مایه ی غلیظ به دست آید. سپس این سس را با گوشت میل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا