غذاهای اصلیمنوی صبحانه

ساندویچ بوقلمون مخصوص صبحانه

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با دستور پخت عالی ساندویچ بوقلمون مخصوص صبحانه آشنا میکنیم که میتوانید از آن در کنار خانواده خود در صبحانه لذت ببرید. این ساندویچ میتوانید یک گزینه بسیار عالی و سالم تر برای صبحانه فرزند خود باشد که به مدرسه ببرد. دستور تهیه این ساندویچ بسیار ساده بوده و در چند گام ساده و راحت در کمترین زمان تهیه و آماده سرو میشود. برای آشنایی بیشتر با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

ساندویچ بوقلمون مخصوص صبحانه

مواد لازم:

1/3 فنجان پیاز قرمز نازک خلال شده

2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

8 برش بیکن بوقلمون

1 عدد آووکادو نصف شده و بدون هسته

ماست یونانی ساده بدون چربی 1/2 فنجان

نمک دریایی و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

8 برش نان سبوس دار کمی تست شده

8 برگ کوچک کاهو

1 عدد گوجه فرنگی ، برش داده شده به 8 برش

سینه بوقلمون برش خورده

1/2 خیار کوچک نازک خرد شده

دستور پخت:

پیاز را با سرکه و 2 قاشق غذاخوری آب در یک کاسه کوچک بریزید. بگذارید 15 دقیقه بماند ، سپس آبکش کنید. در همین حین ، بیکن بوقلمون را همانطور که روی برچسب راهنمایی بسته بندی نوشته شده است بپزد تا ترد شود. آووکادو را له کرده و با ماست در یک ظرف کوچک دیگر مخلوط کنید تا یکدست شود. با نمک و فلفل طعم دار کنید.

4 برش نان را روی تخته برش گذاشته و نیمی از مخلوط ماست آووکادو روی آنها پخش کنید. روی آن کاهو و گوجه فرنگی گذاشته و با نمک و فلفل را مزه دار کنید. یک لایه سینه بوقلمون ، بیکن ، خیار و پیاز قرمز اضافه کنید. مخلوط باقیمانده آووکادو را روی 4 برش نان باقیمانده پخش کنید سپس مثل تصویر ساندویچ را درست کنید و هر کدام را نصف کنید و سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا