انواع ساندویچخوراک سادهغذاهای اصلیغذاهای فست فود

ساندویچ گوجه کبابی و پنیر گریل شده

سلام به دوستداران آشپزی و انواع اسنک. امروز شما را با طرز تهیه ی ساندویچ گوجه کبابی و پنیر گریل شده آشنا میکنیم. در این روز ها سخت و کسل کننده، یک اسنک ساده و لذیذ خیلی میچسبد. دستور پخت این ساندویچ بسیار ساده میباشد و حتی بیشتر مواد اولیه نیز در خانه ی شما وجود دارد. برای آشنایی با دستور پخت این ساندویچ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

ساندویچ گوجه کبابی و پنیر گریل شده

ساندویچ گوجه کبابی و پنیر گریل شده

مواد لازم:

250 گرم گوجه فرنگی گیلاسی

2 حبه سیر

نمک و فلفل به مقدار لازم

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون

100 گرم پنیر چدار و یا بیشتر از دوست دارید

2 برش نان تست

مقداری کره

چند برگ ریحان

دستور پخت:

گام اول: گوجه فرنگی گیلاسی را از وسط نصف میکنیم سپس آنها را داخل یک ظرف گود میریزیم. 2 حبه سیر را له میکنیم و به مواد اضافه میکنیم. مقداری هم نمک و فلفل روی گوجه ها میپاشیم. اکنون 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه میکنیم.

گام دوم: با تکان دادن ظرف مواد را با هم مخلوط میکنیم سپس مخلوط گوجه ها را در سینی فر میریزیم و به مدت 25 تا 30 دقیقه در فر با درجه حرات 190 درجه سانتی گراد کبابی میکنیم. بعد از کبابی شدن آنها را از فر بیرون می آوریم و میگذاریم تا کمی سرد شوند.

گام سوم: حدود 100 گرم پنیر چدار را رنده میکنیم. حالا روی دو برش از نان تست کره میمالیم. سپس نان ها را برمیگردانیم و روی سطح غیر کره ای، پنیر چدار را قرار میدهیم. گوجه ها کبابی را روی پنیر ها میگذاریم و چند برگ ریحان را روی گوجه ها میگذاریم.

گام چهارم: نان دوم را از طرفی که سطح کره ای رو به بالا باشد را روی ساندویچ قرار میدهیم. یک ماهیتابه ی نچسب را روی حرارت متوسط گرم میکنیم. وقتی که گرم شد، ساندویچ را درون تابه قرار دهید. هر طرف را 3 دقیقه بپزید. کمی آن را فشار میدهیم تا به هم بچسبند. نوش جان!

4.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا