انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی

پاستا یکی از محبوب ترین غذا ها در سراسر جهان است که طعمی بی نظی و روش های مختلفی برای سرو دارد. میتوانید پاستا را با سس، گوشت، سبزیجات و خیلی چیز های دیگر سرو کنید و لذت ببرید. به دلیل محبوب بودن این غذای خوشمزه، تصمیم گرفتیم تا شما را با طرز تهیه خمیر پاستا آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی خودتان آن را در منزل تهیه و بپزید. در این مقاله آشپزی ما شما را با دو روش مختلف و آسان درست کردن ماکارونی آشنا میکنیم. برای آشنایی با طرز تهیه خمیر پاستا خانگی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی

مواد لازم:

4 عدد تخم مرغ بزرگ (در دمای اتاق)
2/1 فنجان آرد ( آرد سمولینا ، آرد چند منظوره – یا مخلوط)
1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
1 قاشق چایخوری نمک خوب دریایی

طرز تهیه با میکسر:

تمام مواد را به ظرف مخلوط کن اضافه کنید. خمیر را با سرعت کم به مدت 8-10 دقیقه ورز دهید تا یکدست و نرم شود. (اگر خمیر مرطوب یا چسبناک به نظر می رسد ، فقط مقداری آرد اضافه کنید. می خواهید خیلی خشک شود). خمیر را با دست خود به صورت گلوله درآورید و آن را محکم در نایلکس بپیچید. اجازه دهید خمیر به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق بماند.

بلافاصله خمیر را استفاده کنید یا تا 1 روز در یخچال قرار دهید. خمیر ماکارونی را با دست یا با استفاده از ماکارونی ساز به شکل دلخواه خود درآورید. پاستا را در قابلمه بزرگی از آب جوش قرار دهید و نمک بزنید تا کاملاً پخته شوند ، بسته به ضخامت ماکارونی شما بین 1-5 دقیقه طول خواهد کشید. سپس آبکش و با سس ماکارونی سرو کنید.

تهیه پاستا با دست:

آرد را به شکل تپه ای درآورید. با استفاده از انگشتان خود یا یک قاشق یک چاه مانند با اندازه خوب در وسط آرد ایجاد کنید. تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید. نمک بپاشید و روغن زیتون را روی تخم مرغ ها بریزید. از چنگال برای شروع مخلوط کردن تخم مرغ ها تا زمانی که ترکیب شوند استفاده کنید.

سپس مقداری آرد اطراف را به تدریج به مخلوط تخم مرغ اضافه کرده ، بیشتر و بیشتر به آن اضافه کنید تا مخلوط تخم مرغ خوب و غلیظ شود. (اگر برخی از تخمها به طور تصادفی بیرون ریختند ، جای نگرانی نیست ، فقط با استفاده از دستان آنها را دوباره به داخل بکشید.) از دستان خود استفاده کنید تا بقیه خمیرها را گرد کنید.

خمیر را برای حدود 10 دقیقه ورز دهید یا تا زمانی که خمیر یکدست و نرم شود ، در صورت لزوم مقداری آرد اضافی روی تخته برش بپاشید تا از چسبندگی جلوگیری کند. (شما می خواهید خمیر کاملا خشک شود.) خمیر را با دست خود به صورت گلوله درآورید و آن را محکم در نایلکس بپیچید.

اجازه دهید خمیر به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق بماند. بلافاصله استفاده کنید یا تا 1 روز در یخچال قرار دهید. خمیر ماکارونی را با دست یا با استفاده از ماکارونی ساز به شکل دلخواه خود درآورید. پاستا را در قابلمه بزرگی از آب جوش نمک زده بپزید تا کاملاً پخته شود ، بسته به ضخامت ماکارونی شما بین 1-5 دقیقه طول خواهد کشید.

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا