سوپ و سالادغذاهای اصلی

طرز تهیه سالاد کاپرس اینستالا به روش خانگی

سالاد ها از جمله مهم ترین پیش غذاهایی هستند که این روز ها بیشتر افراد آنها را با وعده اصلی میل می کنند. همان طور که می دانید، ترکیبات اصلی سالاد به سبزیجات مربوط می شود و به همین دلیل است که مصرف آن می تواند بر روی سطح سلامتی تاثیر بگذارد. در حال حاضر انواع مختلف از سالاد وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ترکیبات خاص خود هستند. از جمله یکی از خوشمزه ترین انواع سالاد می توان به سالاد کاپرس اینستالا اشاره کرد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این سالاد آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی ها همراهی کنید.

سالاد کاپرس اینستالا

دستور تهیه سالاد کاپرس اینستالا

همان طور که مشخص است، اصلی ترین ماده ای که در تهیه این سالاد به کار گرفته می شود، گوجه فرنگی است. دانشمندان باور دارند که گوجه ارزش غذایی بالایی دارد که از همین رو توصیه می شود که مصرف آن را در دستور کار خود قرار دهید. از جمله برخی از مهم ترین خواص گوجه می توان به مواردی مانند بهبود سلامت پوست، تقویت دستگاه ایمنی بدن ، جلوگیری از بیماری های مزمن و مقدار زیاد آنتی اکسیدان اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که طرز تهیه سالاد کاپرس اینستالا بسیار ساده است و هر کسی می تواند آن را به راحتی آماده کند.

غذاهای همراه

سالاد کاپرس اینستالا یک پیش غذای سبک است که به همین دلیل توصیه می شود که آن را همراه با انواع غذاهای دریایی مانند میگو و یا ماهی شکم پر میل کنید. همچنین شما می توانید از آن به عنوان یک وعده گیاهی نیز استفاده کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه سالاد کاپرس اینستالا

4 گوجه فرنگی رسیده بزرگ ، به ضخامت 1/4 اینچ ضخیم
1 پوند پنیر تازه موزارلا ، قطعه قطعه شده 1/4 اینچ ضخیم
1/3 لیوان برگ ریحان تازه
3 قاشق غذاخوری روغن زیتون با کره اضافی
نمک دریایی خوب برای طعم دادن
فلفل سیاه تازه خرد شده ، برای مزه دار شدن

طرز تهیه سالاد کاپرس اینستالا

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این سالاد خوشمزه باید انجام دهید این است که گوجه را به خوبی خرد کرده و سپس آن ها را درون یک کاسه مناسب بریزید.

گام دوم: یک کاسه دیگر پنیر موزارلا را نیز ورقه ورقه کرده و کمی درون یخچال قرار می دهیم تا حالت خود را حفظ نماید.

گام سوم: ریحان ها را نیز از ساقه جدا کرده و برگ بر اماده می کنیم تا درون سالاد استفاده نماییم.

گام چهارم: یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت بسیار کم قرار می دهیم سپس مواد را درونش ریخته و کمی با روغن زیتون تفت می دهیم. ( حدود یک دقیقه هر طرف گوجه ها )

گام پنجم:  آخرین کاری که باید انجام دهید این است که سالاد را کمی بچشید و سپس اگر نیاز بود، ادویه های مورد نیاز را به سالاد اضافه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا