انواع خوراک مرغخوراک مرغ و پرندهغذاهای اصلی

طرز تهیه سینه مرغ گردویی به همراه مواد مورد نیاز

سلام به دوستداران آشپزی.امروز شما را دستور پخت سینه ی مرغ گردویی همراهی میکنیم.این غذا به دلیل داشتن مرغ دارای پروتیین بسیار میباشد همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین a، b، d ، آهن میباشد.همچنین میتواند یک غذای بسیار مقوی برای ورزشکاران باشد. و ترکیب سینه ی مرغ با گردو ، مقوی بودن این غذا را دوچندان میکند. گردو دارای مقدار زیادی منیزیم ، فسفر ، مس ، و انواع ویتامین میباشد.اگر به این دستور پخت علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سینه مرغ گردویی

مواد لازم برای تهیه سینه مرغ گردویی

5 حبه سیر ، خرد شده

3 قاشق غذاخوری خردل ، به دو قسمت تقسیم کنید

1 و 1/2 فنجان گردو ریز خرد شده

2 قاشق چای خوری آویشن تازه

2 عدد سینه مرغ بدون پوست و بدون استخوان

نمک و فلفل سیاه و قرمز تند برای مزه دار کردن

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

عصاره مرغ 1/2 فنجان

2 قاشق چایخوری عسل

طرز تهیه سینه مرغ گردویی

گام اول: سیر ، 2 قاشق غذاخوری خردل ، و آویشن را در یک کاسه مخلوط کنید تا “چسب گردو” شود.سینه های مرغ را سخاوتمندانه با نمک ، فلفل و طعم دار بکنید. سپس با چسب گردو کل سینه ها را بپوشانید.در یخچال قرار دهید تا زمانی که استفاده کنید.

گام دوم: گردوها را روی مرغ بچسبانید ، محکم فشار دهید و از طرف دیگر تکرار کنید تا کاملاً پوشانده شود. به مدت 1 و 1/2 تا 3 ساعت یخچال قرار دهید. فر را تا 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید.کف سینی فر را با مقداری روغن زیتون چرب کنید. سینه های مرغ را روی سینی قرار دهید. با نمک طعم دار کنید و روغن زیتون بیشتری بریزید.

گام سوم: در فر از قبل گرم شده تا زمانی که گردوها به آرامی بپزند و یک دماسنج در ضخیم ترین قسمت سینه قرار داده شود ، حدود 25 دقیقه 150 درجه فارنهایت (66 درجه سانتیگراد) بپزد.سریع مرغ را به بشقاب منتقل کنید. در عصاره ی مرغ ، 1 قاشق غذاخوری خردل ، و عسل را هم بزنید و روی حرارت زیاد به جوش بیاورید. سس را روی مرغ ریخته و سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا