انواع نوشیدنی هاغذاهای اصلی

طرز تهیه شیر انبه موز خوشمزه در خانه

انبه و موز جزء میوه هایی هستند که طبع بسیار گرمی دارند. این میوه ها برای کسانی که مزاج سردی دارند بسیار مناسب است. علاوه بر این موز میوه ای است که فاقد چربی است و سرشار از پتاسیم ، منیزیم، منگنز و … میباشد. همچنین برای درمان سرما خوردگی بسیار مناسب است. انبه هم دارای ویتامین های ب ۱۲ و ب ۶ و همچنین کلسیم و آهن میباشد. انبه و موز بیشتر در قسمت آسیای شرقی وجود دارد. طرز تهیه شیر انبه موز را از سایت آشپزی ها یاد بگیرید و درست کنید.

مواد لازم برای تهیه شیر انبه موز

۱ الی ۲ عددموز
۲ عددانبه
۱ لیوانشیر
۲ قاشق غذاخوریشکر
چند تکهیخ

آموزش درست کردن معجون سبز + نکات

طرز تهیه شیر انبه موز

طرز تهیه شیر انبه موز خانگی مرحله به مرحله:

۲۰ دقیقه زمان کافی می باشد.

  1. مرحله اول

    در مرحله اول باید پوست انبه ها را بگیریم. و هسته آن ها را جدا کنیم و به قطعات کوچک تقسیم کنیم. موزها را نیز پوست کنده و به چند حلقه خرد میکنیم.

  2. مرحله دوم

    بعد از خرد کرن میوه ها  آنها را در مخلوط کن میریزیم، سپس شکر و شیر و تکه های یخ را نیز به مخلوط کن اضافه میکنیم.همه مواد را با هم مخلوط میکنیم . در این مرحله شیر انبه موز ما آماده است

  3. مرحله سوم

    اگر میخواهید شیر انبه غلیظ تری داشته باشید موزتان را دو تا استفاده کنید. و اگر هم میخواهید رقیق تر باشد و مزه انبه غالب بر موز باشد موز را یک عدد استفاده کنید. البته در اینجا میتوانید از بستنی وانیلی هم استفاده کنید که طعم بهتری به شیر انبه موز بدهد. اگر شیرینی این معجون کم است میتوانید از شکر بیشتری استفاده کنید. در ضمن گروهی از دوستان هم در دستور درست کردن این شیر انبه موز کمی کنجد هم استفاده میکنند.اما ما در اینجا در مواد اولیه از کنجد و بستنی استفاده نکردیم و به طور ساده تهیه کردیم.

3/5 - (2 امتیاز)
خلاصه موضوع آشپزی
recipe image
نام غذا
طرز تهیه شیر انبه موز خوشمزه در خانه
نام سرآشپز
منتشر شده در تاریخ
زمان آماده سازی
زمان پخت
زمان کامل
میانگین امتیاز
3.51star1star1star1stargray Based on 3 Review(s)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا