خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا و پنیر

سلام به دوستداران آشپزی و پاستا.امروز ما شما را با طرز تهیه پاستا و پنیر آشنا میکنیم.پاستا یکی از غذا های قدیمی و لذیذ است که در همه ی کشورها،محبوبیت زیادی دارد.پاستا به روش های مختلف و تاپینگ های مختلف تهیه میشود،که ما امروز به نوع پنیری آن اشاره میکنیم.طرز تهیه این پاستا بسیار ساده است که شما میتوانید آن را به راحتی در منزل تهیه و سرو کنید.

ظرز تهیه پاستا و پنیر

پاستا یکی از غذا های محبوب است که در سراسر دنیا سرو میشود.همچنین خواص مخصوص به خود را دارد.پاستا و ماکارونی دارای اسید فولیک هستند که به ریزش مو،کاهش آکنه و جوش صورت بسیار کمک میکند.پس اگر از موارد نام برده رنج میبرید،پاستا را در برنامه ی غذایی خود قرار دهید.اگر به پاستا و انواع آن علاقه دارید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کتید.

مواد لازم:

+150 گرم پاستا

+50 نخود و یا ذرت شیرین

+ 250 میلی لیتر شیر کم چرب

+20 گرم کره گیاهی

+ 15 گرم آرد

+ 1/2 قاشق سوپ خوری پودر خردل

+ 80 گرم پنیر چدار

+نمک،فلفل به مقدار لازم

گام اول: فر را در 200 درجه سانتی گراد گرم کنید.

گام دوم: در یک ماهیتابه پاستا را ریخته و رویش آب سرد بریزید.بپزید تا به خوبی پخته شود.اما قبل از اینکه به خوبی پخته شود،نخود را در ماهیتابه بریزید.

گام سوم: در حالی که پاستا پخته میشود،آرد،پودر خردل،کره گیاهی و شیر در یک ماهیتابه ی دیگر به خوبی هم بزنید.سپس به نقطه ی جوش برسانید و همچنان هم بزنید تا زمانی که غلیذ شود.پنیر را به سس اضافه کنید و مخلوط کنید.

گام چهارم: پاستا را از روی شعله بردارید و سپس آب کشی کنید.سپس به داخل ماهیتابه برگردانید و با سس مخلوط کنید.به خوبی مخلوط کنید و به مدت 10 دقیقه در فر قرار دهید.سپس سرو کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا