غذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی برونی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی.امروز شما را با طرز تهیه ی برونی همراهی میکنیم.این کیک یکی از لذیذ ترین و ساده ترین کیک هاست که در بیشتر قنادی و یا شیرینی فروشی ها تهیه و به فروش میروند. همان طور که معلوم است ، این یک این کیک نوعی کیک شکلاتی است که به شیرینی طعمی خاص و بسیار دلچسب داده است. برای بهتر کردن و اشتها برانگیز تر کردن این شیرینی ، آن را با قالب های خاص بپزید و با خامه تزیین کرده و سرو کنید.اگر به طرز تهیه ی این شیرینی علاقه دارید مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی برونی

مواد لازم:

1/2 فنجان کره

1 فنجان شکر سفید

2 عدد تخم مرغ

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1/3 پودر کاکائو

1/2 فنجان آرد همه منظوره

1/4 قاشق چای خوری نمک

1/4 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

برای خامه:

3 قاشق غذاخوری کره ، نرم شده

3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 قاشق شکر قنادی

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد). یک قالب را چرب کرده و آرد بزنید. در یک قابلمه ، 1/2 لیوان کره را ذوب کنید. از روی حرارت برداشته و شکر ، تخم مرغ و 1 قاشق چای خوری وانیل را اضافه کنید . سپس 1/3 فنجان کاکائو ، 1/2 فنجان آرد ، نمک و بیکینگ پودر را نیز اضافه کنید . خمیر را در قالب آماده بریزید.

گام دوم: در فر از قبل گرم شده به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید . برای تهیه خامه: 3 قاشق غذاخوری کره نرم شده ، 3 قاشق غذاخوری کاکائو ، عسل ، 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل ، و 1 فنجان شکر شیرینی پزی را ترکیب کنید. هم بزنید تا یکدست شود. کیک را با خامه تزیین کرده و قبل از سرو به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا