انواع بستنیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی بستنی گیلاس

سلام به دوستداران آشپزی و انواع بستنی و دسر. امروز شما را با یک دسر بسیار لذیذ و همه پسند آشنا میکنیم. طرز تهیه ی بستنی گیلاس، یکی از دستور های بسیار لذیذ و محبوب بستنی میباشد که در سراسر جهان سرو مییشود. این بستنی از گیلاس ، شیر و خامه تهیه میشود که شما میتوانید به ساده ترین و راحت ترین روش ها آماده کنید و از آن، در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این بستنی لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی بستنی گیلاس

طرز تهیه ی بستنی گیلاس

بستنی خانگی برای هر مناسبت دسر مناسبی است. بستنی های خانگی مورد علاقه من آنهایی هستند که از طرف من به تلاش و زمان بسیار کمی احتیاج دارند. حداقل نیمی از دلایلی که من عاشق تهیه ی بستنی خودم هستم به این دلیل است که اغلب از رفتن به فروشگاه های مواد غذایی راحت تر است. خامه و شکر را به همراه هر نوع طعم و مزه ای که می خواهید به هم بزنید و فقط آن را داخل دستگاه بستنی ساز بریزید.

مواد لازم:

16 اونس گیلاس یخ زده حدود 3 فنجان ارزش دارد

1 فنجان خامه سنگین

1 فنجان شیر

1/3 فنجان شکر

1/8 قاشق چای خوری نمک خوب دریا

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

اختیاری – تکه های شکلات:

تراشه های شکلات 1/2 لیوان

1 قاشق چایخوری روغن نارگیل یا کره

گام اول: تمام مواد را در مخلوط کن ترکیب کنید. به خوبی مخلوط کنید تا کاملا صاف و یکدست شوند. بلافاصله برای بستنی های نرم سرو کنید و یا در بستنی ساز ریخته و طبق دستورالعمل سازنده، آن را یخ بزنید. به یک ظرفی که هوا از آن عبور نمیکند، انتقال دهید و تا زمانی که آماده سرو شود، در فریزر قرار دهید.

برای تکه های شکلات اختیاری: شکلات و روغن را در ظرف شیشه ای کوچک ریخته و در مایکروویو به مدت 30 ثانیه با قدرت 50٪ قرار دهید. هم بزنید و تکرار کنید. در صورت نیاز 15 ثانیه اضافی در مایکروویو با توان 50٪ اضافه کنید. هم بزنید تا کاملا ذوب شود. هنگامی که تهیه ی بستنی را تمام کردید، آن را به یک ظرف مناسب فریزر منتقل کنید. به سرعت حدود نیمی از شکلات ها را در قسمت بالای آن خرد کنید، آن را به آرامی مخلوط کنید و با شکلات باقی مانده آن را تکرار کنید. آنرا بپوشانید و در فریزید قرار دهید تا آماده سرو شود. لذت بردن!

3.1/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا