غذاهاي درياييغذاهای اصلی

طرز تهیه ی ماهی و سیب زمینی Fish and Chips

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با یک غذای لذیذ و خوشمزه آشنا میکنیم. این غذا، ماهی و سیب زمینی Fish and Chips نام دارد و یک غذای محبوب در انگلستان میباشد. این غذا به راحتی و در کمترین زمان ممکن آماده میشود و شما میتوانید در کنار خانواده و دوستان از این غذای بسیار لذیذ، لذت ببرید. برای آشنایی با دستور پخت این غذا، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه غذای ماهی و سیب زمینی Fish and Chips انگلستانی

طرز تهیه ی ماهی و سیب زمینی Fish and Chips

مواد لازم:

4 عدد سیب زمینی بزرگ ، پوست کنده و خلال شده

1 فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق چایخوری جوش شیرین

1 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چای خوری فلفل سیاه

1 لیوان شیر

1 عدد تخم مرغ

1 لیوان روغن برای سرخ کردن

فیله ماهی 1 و 1/2 پوند

دستور پخت:

گام اول: سیب زمینی ها را در یک کاسه متوسط ​​آب سرد قرار دهید. در یک کاسه مخلوط به اندازه متوسط، آرد، بیکینگ پودر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. سپس شیر و تخم مرغ را اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. هم بزنید تا مخلوط یکدست شود. بگذارید مخلوط به مدت 20 دقیقه کنار بماند.

گام دوم: روغن را در قابلمه بزرگ یا ماهیتابه بزرگ تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. سیب زمینی ها را درون روغن داغ ریخته و سرخ کنید تا ترد شود. پس از اینکه سرخ شد، از روی جدا کرده و روی حوله های کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود.

گام سوم: ماهی را در خمیر بپوشانید و آنها را در روغن داغ قرار دهید. سرخ کنید تا رنگ ماهی ها قهوه ای طلایی شوند. در صورت لزوم ، حرارت را افزایش دهید تا دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) حفظ شود. سپس روی حوله های کاغذی تخلیه کنید تا روغن اضافی گرفته شود. سیب زمینی ها را دوباره به مدت 1 تا 2 دقیقه برای ترد تر شدن سرخ کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا