خوراک سادهغذاهاي درياييغذاهای اصلی

طرز تهیه ی میگو کبابی

سلام به دوستداران آشپزی.ما امروز شما را با یک غذا دریایی،طرز تهیه ی میگو کبابی آشنا میکنیم.کباب های میگو فقط در 20 دقیقه می توانند روی میز شما باشند که همین امر باعث می شود آنها برای یک شب شلوغ بی نقص باشند!این کباب بسیار لذیذ است که حتی به کسانی که غذا های دریایی دوست ندارند نیز پیشنهاد میکنیم.

طرز تهیه ی میگو کبابی

میگو خیلی سریع پخته می شود ، بنابراین ضروری است که میگوهایتان را چک کنیدتا مطمئن شوید که آنها بیش از حد پخته نشده اند.به طور معمول 2-3 دقیقه پخت هر طرف میگو زمان می برد.میتوان از این راه نیز فهمید،زمانی که میگو به رنگ صورتی مات در می آید.اگر به میگو کبابی و غذا های دریایی علاقه دارید،مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

+ 3 حبه سیر،چرخ کرده یا رنده شده

+ 1/3 فنجان روغن زیتون

+ 1/4 فنجان سس گوجه فرنگی

+ 2 قاشق غذاخوری سرکه قرمز

+ 2 قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده

+ 1/2 قاشق چایخوری نمک

+ 1/4 قاشق چایخوری فلفل

+ میگو تازه ، پوست کنده

+ سیخ چوبی

گام اول: در یک کاسه بزرگ سیرTروغن زیتون،سس گوجه فرنگی و سرکه قرمز را با هم مخلوط کنید.با ریحانTنمک و فلفل طعم دار کنید.میگو را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.روی آن را بپوشانید و به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت یخچال قرار دهید، یک یا دو بار هم بزنید.

گام دوم: دستگاه گریل را برای حرارت متوسط ​​گرم کنید.یا میتوانید بر روی اتش و یا روی اجاق گاز نیز کباب کنید.میگوها را به سیخ بکشید ،قسمتی در نزدیکی دم و قسمت در نزدیکی سر سوراخ کنید.

گام سوم: میگوها را به مدت 2 تا 3 دقیقه در هر طرف یا تا زمانی که طلایی شود ، روی آتش از قبل گرم شده بپزید.میتوانید از جعفری برای تزئین نیز استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا