انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاغذاهای اصلی

طرز تهیه ی نان مافین بریتانیایی

طرز تهیه ی نان مافین بریتانیایی ، هنانطور که از اسمش پیداست ، برای کشور انگلستان است.این نان بسیار لذیذ و ساده است که در صبحانه و یا عصرانه سرو میشود.شما میتوانید از کره ، انواع مربا ، و یا خامه و عسل برای سرو استفاده کنید. این نان ها به دلیل داشتن شکلی متفاوت ، به سفره های شما رنگ بیشتری میبخشد و اشتها ی شما را باز میکند.اگر به این نان لذیذ و ساده علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی نان مافین بریتانیایی

مواد لازم:

1 فنجان شیر

2 قاشق غذاخوری شکر سفید

1 (.25 اونس) بسته مخمر فعال

1 فنجان آب گرم (110 درجه فارنهایت / 45 درجه سانتیگراد)

1/4 فنجان کره آب شده

6 فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق چای خوری نمک

گام اول: شیر را در یک قابلمه کوچک گرم کنید تا کمی بجوشد و شود ، سپس از روی حرارت بردارید. شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود. بگذارید تا ولرم شود . در یک کاسه کوچک مخمر را در آب گرم حل کنید. بگذارید تا خامه ای شود، حدود 10 دقیقه بماند.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ شیر ، مخلوط مخمر ، کره و 3 فنجان آرد را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا صاف شود . نمک و بقیه آرد را اضافه کنید ، یا به اندازه کافی برای تهیه یک خمیر نرم است. زانو زدن در کاسه روغنی بگذارید ، بپوشانید و بگذارید بلند شود.

گام سوم: به ضخامت حدود 1/2 اینچ در بیاورید. سپس با ، لیوان برش دهید. به کاغذ روغنی آرد ذرت بپاشید همچنین مافین ها را نیز آرد ذرت بپاشید. روی خمیر را بپوشانید و بگذارید 1 یا 2 ساعت بماند.

گام چهارم: مافین ها را حدود 10 دقیقه روی حرارت متوسط در یک ماهیتابه یا گریل ​​بپزید. مافین های پخته شده را در فر گرم نگه دارید تا همه پخته شوند. اجازه دهید خنک شود و در کیسه های پلاستیکی برای نگه داری بریزید. برای استفاده ، از وسط نصف کرده و تست کنید.عالی با کره ، پنیر خامه ای و مربا.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا