غذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی کاپ کیک شکلاتی

با سلام به دوستداران آشپزی و شیرینی پزی.امروز شما را با طرز تهیه ی کاپ کیک شکلاتی آشنا میکنیم.این نوع کاپ کیک ، و وانیلی آن ، محبوب ترین نوع از کاپکیک به شمار می آیند.این شیرینی میتواند به انوان دسر ، میان وعده ، جشن ها تولد ها سرو و میل شود.به دلیل کوچک بودن و فانتزی بودن ، بیشتر در جشن ها و تولد ها استفاده و سرو میشوند که به هر میهمان به یک اندازه کیک برسد.اگر به دستور پخت این شیرینی لذیذ علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی کاپ کیک شکلاتی

مواد لازم:

1/3 فنجان آرد همه منظوره

1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین

2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

3/4 فنجان پودر کاکائو

1/8 قاشق چایخوری نمک

3 قاشق غذاخوری کره ، نرم شده

1 و 1/2 فنجان شکر سفید

2 عدد تخم مرغ

3/4 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 فنجان شیر

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد). در یک قالب کاپکیک کاغذ های کاپکیک را قرار دهید. آرد ، بیکینگ پودر ، جوش شیرین ، کاکائو و نمک را با هم الک کنید. سپس کنار بگذارید.در یک کاسه بزرگ کره و شکر را با هم مخلوط کنید تا سبک خامه ای شوند.

گام دوم: سپس تخم مرغ ها را اضافه کنید ، به خوبی مخلوط کنید ، سپس وانیل را نیز اضافه کنید. شیر را اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید. 3/4 قالب کاپکیک را پر کنید.15 تا 17 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید ، یا تا زمانی که یک خلال دندان داخل کیک فرو ببرید و تمیز شود بیرون بیاید. زمانی که خنک شد ، با خامه تزیی و سرو کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا