تازه های آموزش شیرینی پزیغذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی کوکی با کره بادام زمینی

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی و شیرینی پزی.امروز به شما طرز تهیه ی کوکی با کره بادام زمینی را آموزش میدهیم.این کوکی ها بسیار ساده و لذیذ هستند که با کره ی بادام زمینی طعمی متفاوت و بهتر پیدا کرده اند. همانطور که از اسمش پیداست، این کوکی با کره بادام زمینی تهیه شده اند ولی شما میتوانید ساده و یا به اندازه ی کره ی بادام زمینی، شکلات یا پودر کاکائو بریزید.اگر به دستور پخت این شیرینی علاقه دارید، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی کوکی با کره بادام زمینی

مواد لازم:

1/2 فنجان کره بدون نمک

1/2 فنجان شکر سفید

1/2 فنجان شکر قهوه ای

1/2 فنجان کره بادام زمینی

1/2 قاشق چایخوری نمک

1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین

1 عدد تخم مرغ

1و1/4 لیوان آرد همه منظوره

گام اول: کره ، شکر سفید ، شکر قهوه ای ، کره بادام زمینی ، نمک ، بیکینگ پودر و جوش شیرین را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود. تخم مرغ را اضافه کرده و حدود 1 دقیقه با هم مخلوط کنید.

گام دوم: به آرامی آرد را اضافه کرده و مخلوط کنید. حدود 30 ثانیه روی سرعت متوسط ​​مخلوط کنید.خمیر را به شکل توپ در آورید ، با پلاستیک رویش را بپوشانید و 2-3 ساعت در یخچال قرار دهید.

گام سوم: خمیر را درون یک توپ تشکیل دهید ، با پلاستیک بپوشانید و 2-3 ساعت در یخچال قرار دهید.فر را تا 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید.

گام چهارم: خمیر کوکی ها را به صورت توپ های به اندازه مساوی روی یک کاغذ روغنی که کف سینی شیرینی پزی را پوشانده ، بگذارید. از دستان مرطوب استفاده کنید تا خمیر را به دست هایتان نچسبد. هر توپ را با یک چنگال شکل دهید.

گام پنجم: 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید تا طلایی شوند.قبل از انتقال به قفسه خنک کننده ، 5 دقیقه روی ورق پخت بگذارید خنک شود.سپس سرو کنید.

2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا