خوراک سادهخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار یکی از خوشمزه ترین و ساده نرین دستور های پاستا است تا در کنار دوستان و خانواده از آن لذت ببرید. برای تهیه این پاستا به گوشت چرخ کرده، پنیر چدار، کنسرو گوجه فرنگی، پیاز و پاستا نیاز دارید. برای آشنایی با این دستور مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار

مواد لازم:

1 عدد پیاز
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
227 گرم گوشت گاو چرخ کرده
2 قاشق غذاخوری آرد چند منظوره
510 گرم کنسرو گوجه فرنگی
2 فنجان آب گوشت گاو
230 گرم  ماکارونی
114 گرم پنیر چدار ، خرد شده
2 قاشق غذاخوری سس مخصوص هات داگ (اختیاری)
2 عدد پیازچه، خرد شده (اختیاری)

دستور پخت:

پیاز را ریز خرد کنید. پیاز ، روغن زیتون و گوشت گاو را به یک ماهیتابه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​تفت دهید تا گوشت گاو کاملاً سرخ شود و پیاز نرم و شفاف شود. در صورت نیاز ، چربی اضافی را تخلیه کنید. آرد را به ماهیتابه اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید و یک دقیقه دیگر بپزید. آرد شروع به پوشاندن کف ماهیتابه می کند. مراقب باشید آرد نسوزد.

کنسرو گوجه فرنگی و آب گوشت گاو را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا آرد از ته ماهیتابه حل شود. ماکارونی نپخته را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود. مایع موجود در ماهیتابه ممکن است ماکارونی را به طور کامل نپوشاند ، اما مشکلی نیست. یک در روی ماهیتابه بگذارید ، حرارت را به متوسط ​​​​تغییر دهید و بگذارید مایع به جوش بیاید.

هنگامی که به جوش آمد ، آن را سریع هم بزنید تا هرگونه ماکارونی از ته ماهیتابه جدا شود ، در آن را برداشته و حرارت را کم کنید. بگذارید پاستا بجوشد ، گاهی اوقات هم بزنید ، حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که ماکارونی نرم شود و سس غلیظ شود بپزید. از روی حرارت بردارید. چدار خرد شده را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا آب شود. سس هات داگ را داخل سس بریزید و سپس پیاز سبز خرد شده را روی آن بریزید. گرم سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا