انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیغذاهای اصلیکیک و شیرینی

چیز کیک توت فرنگی خوشمزه بدون پخت

چیز کیک یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین دسر هاست که انواع مختلفی دارد و در سراسر دنیا محبوبیت دارد. از انواع مختلف چیز کیک میتوان به به چیز کیک توت فرنگی، چیز کیک کدو تنبل، لیمویی، قهوه، شکلاتی و … امروز شما را با طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی خوشمزه بدون پخت برای دو نفر آشنا میکنیم. این دستور العمل بسیار ساده است. برای آشنایی با طرز تهیه این دسر بی نظیر، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

چیز کیک توت فرنگی خوشمزه بدون پخت

مواد لازم:

227 گرم توت فرنگی تازه
2 قاشق غذاخوری شکر دانه ریز
113 گرم پنیر خامه ای در دمای اتاق
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
1 فنجان خامه سنگین
1/2 فنجان پودر قند
1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2 عدد کراکر یا مقداری بیسکویت
1 قاشق غذاخوری کره
1/2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای

طرز تهیه:

توت فرنگی ها را خوب بشویید ، ساقه ها را بردارید ، سپس آنها را ورقه ورقه کنید. توت فرنگی های خرد شده را در یک کاسه قرار دهید ، شکر دانه ریز را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. بگذارید توت فرنگی ها در حالی که بقیه ظرف را آماده می کنید ، بمانند و گاهی آنها را هم بزنید تا به بیرون کشیدن آب کمک کند.

در یک کاسه جداگانه شروع به شلاق زدن خامه مخصوص سنگین با سرعت زیاد با همزن دستی یا میکسر ایستاده کنید. وقتی غلیظ و پف کرد ، اما هنوز قله تشکیل نمی دهد ، عصاره وانیل و پودر قند را اضافه کنید. با سرعت کم شروع کنید تا پودر قند در آن جا بیفتد ، سپس روی سرعت بالا بروید و به هم زدن ادامه دهید تا زمانی که خامه فرم گرفته قله های سفت ایجاد کند.

ادامه طرز تهیه:

در یک کاسه جداگانه پنیر خامه ای و آبلیمو را مخلوط کنید. با همزن دستی یا میکسر ایستاده پنیر خامه ای و آب لیمو را با هم بزنید تا نرم و خامه ای شود.
خامه فرم گرفته را به ظرف پنیر خامه زده اضافه کنید و سپس این دو را با هم بزنید تا یکدست شوند. برای ایجاد پوسته ترقه گراهام ، ترقه های گراهام را در یک کیسه بالای زیپ قرار دهید و با استفاده از یک جسم سنگین ترقه ها را خرد کنید تا در ریز خرد شوند. کره را در یک کاسه کوچک ذوب کنید ، سپس خرده ترقه های گراهام و

شکر قهوه ای را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. برای جمع آوری کیک پنیرهای بدون پخت ، خرده های ترقه گراهام را بین دو شیشه ، لیوان یا سایر ظروف کوچک تقسیم کنید. بعد پر کردن چیزکیک را اضافه کنید ، سپس روی آن را با توت فرنگی های آبدار اضافه کنید (مطمئن شوید که چند قاشق آب توت فرنگی را با توت ها اضافه می کنید). بلافاصله لذت ببرید یا در یخچال قرار دهید تا آماده خوردن شود!

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا