سوپ و سالاد

درست کردن سالاد آلمانی مخصوص

سالاد ها همواره از جمله مهم ترین پیش غذاها محسوب می شوند که این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این موضوع در بسیاری از موارد به دلیل شایع شدن رژیم های گیاه خواری می باشد. همان طور که می دانید، انواع مختلفی از سالاد وجود دارد که هر کدام از آنها با مواد غذایی خاص خود تهیه می شوند و طعم مربوط به خود را دارند. از جمله یکی از مهم ترین انواع سالاد، می توان به سالاد آلمانی اشاره کرد. اگر دوست دارید به صورت گام به گام با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این سالاد آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله از آشپزی همراهی کنید.

سالاد آلمانی

دستور تهیه سالاد آلمانی

این سالاد از ترکیبات بی نظیری تهیه می شود و به همین دلیل است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. سبزیجات و غلاتی که برای تهیه این سالاد استفاده می شوند، هر کدام دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و به همین دلیل مصرفشان می تواند بر روی سلامتی تاثیر بگذارد. علاوه بر این موارد، جالب است بدانید که دستور تهیه این سالاد بسیار ساده است به طوری که هر کسی می تواند آن را به تنهایی در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

سالاد آلمانی از جمله پیش غذاهایی است که شما می توانید آن را در انواع مهمانی ها در وعده های شام و یا نهار مصرف کنید. معمولا غذاهای دریایی مانند میگو و خرچنگ می توانند انتخاب هوشمندانه ای برای مصرف این سالاد به شمار بروند.

مواد مورد نیاز برای تهیه سالاد آلمانی

+ به مقدار 500 گرم سیب زمینی پخته شده

+ به مقدار یک چهارم پیمانه شوید خرد شده

+ به مقدار 300 گرم خیار شور

+ به مقدار یک دوم پیمانه خامه

+ به مقدار دلخواه نمک

+ به مقدار دلخواه فلفل

+ به تعداد چهار عدد تخم مرغ آب پز شده

+ به مقدار دلخواه آبلیمو

طرز تهیه سالاد آلمانی

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این سالاد باید انجام دهید این است که دو تخم مرغ آب پز شده، سیب زمینی پخته شده و خیار شور را در ظرف های جداگانه به صورت حلقه ای خرد کنید.

گام دوم: حالا به سراغ دو تخم مرغ آب پز شده دیگر بروید و آنها را رنده کنید.

گام سوم: در این مرحله شما باید خامه ، آبلیمو ، نمک و فلفل را به خوبی با یکدیگر مخلوط کرده و به یک ترکیب عالی دست پیدا کنید.

گام چهارم: حالا ظرف مورد نظر برای سالاد را آماده کرده و کف آن سیب زمینی های خرد شده را قرار دهید. سپس تخم مرغ های آب پز شده را بر روی آنها قرار دهید تا مواد زیری سالاد به خوبی آماده شوند.

گام پنجم: روی تخم مرغ ها خیار شور را ریخته و سپس بر روی خیار شور باید از مخلوط خامه و شوید خرد شده استفاده کنید.

گام ششم: آخرین کاری که باید انجام دهید این است که تخم مرغ های رنده شده را به سالاد اضافه کنید. دقت داشته باشید که شما می توانید از انواع سس سالاد نیز استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا