انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ دیپ فرانسوی یک میان وعده ی خوش مزه

ساندویچ شاید به اندازه پیتزا مشهور نباشد ، اما بدون شک جزو یکی از از پرطرفدار ترین غذا های فست فودی و صد البته سالم ترین آن ها محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد بسیار سالم تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامت کلی گوارشی شما داشته باشد. ساندویچ دیپ فرانسوی یک ساندویچ فرانسوی می باشد که شهرت زیادی در کشور فرانسه دارد و ممکن است که اسم ان را تا کنون نشنیده باشید اما اگر آن را بچشید دیگر طعمش را فراموش نخواهید کرد. علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه بدون هیچ وسیله ی اضافه ای آماده کند. اگر دوست دارید با دستور پخت این ساندویچ آشنا شوید ، ما را در ادامه این مقاله از سایت آشپزی ها همراهی کنید.

ساندویچ دیپ فرانسوی

دستور پخت ساندویچ دیپ فرانسوی

این ساندویچ یکی از معروف ترین ساندویچ های کشور فرانسه می باشد که طعم بینظیری نیز دارد. ماده اصلی این ساندویچ بسیار خوش مزه و سالم ، گوشت گاو و یا بیف می باشد ، اما در آن موارد دیگری نیز همچون سبزیجات مختلف یافت می شود ، این ساندویچ رنگ بسیار زیبایی نیز دارد ، و از نظر سلامت نیز دارای کالری بسیار پایینی می باشد و برای افراد رژیمی که نمی توانند غذا های فست فودی میل کنند بسیار مناسب است.

غذاهای همراه

ساندویچ دیپ فرانسوی به علت داشتن گوشت گاو یک غذای سنگین محسوب می شود و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان وعده اصلی در نهار و شام میل کنید. استفاده از چاشنی هایی مثل سس خردل و یا سیر ترشی، همراه با این ساندویچ انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ دیپ فرانسوی

4 پوند گوشت گاو
1/2 فنجان سس سویا
1 حبه عصاره گوشت گاو
1 برگ گشنیز
3 عدد فلفل دلمه ای
1 قاشق چای خوری رزماری خشک ، خرد شده
1 قاشق چای خوری آویشن خشک
1 قاشق چای خوری پودر سیر
20 برش نان فرانسوی

طرز تهیه ساندویچ دیپ فرانسوی

گام اول: ابتدا گوشت گاو را که آماده کرده بودیم کبابی می کنیم و مانند استیک روی اون قرار داده و کباب می کنیم.

گام دوم: سپس در یک کاسه متوسط ، سس سویا ، عصاره گوشت گاو ، برگ گشنیز ، فلفل دلمه ای ، رزماری ، آویشن و پودر سیر را با هم مخلوط کنید.

گام سوم: سپس مخلوط را روی گوشت گاو کبابی شده ریخته و درون قابلمه می گزاریم و به بر روی حرارت متوسط قرار می دهیم و اجازه می دهیم 10 تا 12 ساعت مواد به خرد گوشت بروند و گوشت کمی اب بندازد.

گام چهارم: گوشت را از آبگوشت خارج کرده و آبگوشت را درون یک ظرف می ریزیم.

گام پنجم: سپس گوشت ها را تکه کرده و درون نان های ساندویچی فرانسوی می گذاریم و سرو می نماییم.

گام ششم : آب گوشت را برای فروبردن ساندویچ در آن درون یک کاسه گودب بریزید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا