انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ سبزیجات کبابی کالیفرنیا و آشنایی با مواد مورد نیاز آن

ساندویچ سبزیجات کبابی کالیفرنیا همان طوری که از نامش پیداست مربوط به ایالت کالیفرنیا می باشد و ریشه ای آمریکایی دارد ، اما بدون شک جزو یکی از از پرطرفدار ترین ساندویچ ها و صد البته سالم ترین آن ها در کل دنیا محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد بسیار سالم تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامت کلی گوارشی شما داشته باشد. علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه بدون هیچ وسیله ی اضافه ای آماده کند. اگر دوست دارید با دستور تهیه این ساندویچ آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله از سایت آشپزی ها همراهی کنید.

ساندویچ سبزیجات کبابی

دستور پخت ساندویچ سبزیجات کبابی

این ساندویچ از مواد مفید و مغذی تهیه می شود و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته غذا های فست فودی قرار داد. ماده اصلی این ساندویچ سبزیجات می باشد و به دلیل وجود سبزیجات مختلف ، این ساندویچ رنگ بسیار زیبایی نیز دارد ، و از نظر سلامت نیز دارای کالری بسیار پایینی می باشد و برای افراد رژیمی که نمی توانند غذا های فست فودی میل کنند بسیار مناسب است.

غذاهای همراه

ساندویچ سبزیجات کبابی بدون شک یک غذای گیاه خواری محسوب شده و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان وعده اصلی در نهار و شام میل کنید. استفاده از چاشنی هایی مثل سس خردل و یا سیر ترشی، همراه با این ساندویچ انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ سبزیجات کبابی

1/4 فنجان سس مایونز
3 حبه سیر ، چرخ کرده
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
1/8 فنجان روغن زیتون
1 فنجان فلفل قرمز خرد شده
1 کدو سبز کوچک ، خرد شده
1 پیاز قرمز ، خرد شده
1 کدو کوچک زرد رنگ ، خرد شده
2 تکه  نان فوکوس  ، به صورت افقی تقسیم می شوند
1/2 فنجان پنیر فتا خرد شده

طرز تهیه ساندویچ سوسیس ویژه

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این غذای خوشمزه باید انجام دهید این است که یک قابلمه بزرگ آماده کرده و روی حرارت قرار می دهیم و روغن زیتون اضافه می کنیم

گام دوم: سپس در یک کاسه ، سس مایونز ، سیر خرد شده و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. در یخچال بگذارید.

گام سوم: سبزیجات را درون قابلمه حدود 3 دقیقه تفت می دهیم. دقت کنید که سبزیجات را در وسط قابلمه قرار داده و پیاز و کدو را دور ان ها قرار داده تا حرارت کمتری ببینند. سپس از حرارت برداشته و کنار بگذارید.

گام چهارم: سپس مقداری از مخلوط سس مایونز را در طرفین نان بپاشید و هر کدام را با پنیر فتا پر نمایید. و درون قابلمه گذاشته ودربش را می گذاریم و 2 تا 3 دقیقه اجازه می دهیم تا پنیر ذوب شود.

گام پنجم: سپس یک لایه از سبزیجات را روی نان های آماده شده قرار می دهیم و سس ریخته و نان دیگر را رویش می گذاریم و سرو می نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا